Návštevná kniha

Návštevná kniha

Príspevky sa zobrazujú po schválení, v prípade nevhodných a nezmyselných si vyhradzujeme právo ich mazať.

V návštevnej knihe je 2682 komentárov

Peter - 12.10.2017 19:30
Dobrý deň. Chcel som ísť autobusom dňa 12.10.2017 o 19:20 linka 11 odchod zo zastávky Ulica Ambra Pietra o 19:20. Prišiel som ku zastávke chvíľku pred autobusom no autobus pri tejto zastávke len spomalil nezastavil a pokračoval v ceste dalej. Keď som videl že autobus nezastavuje rozbehol som sa no vodič autobusu ani tak nezareagoval a nezastavil. Podotýkam prišiel som na zastávku v čas no do idúceho autobusu a ešte cez zatvorené dvere sa naskakovať nedá. Toto sa mi žiaľ nestalo prvý krát. Ďakujem za vyjadrenie z vašej strany a žiadam aby bol šoférovi daného autobusu udelený patričný postih. Ďakujem za vaše vyjadrenie.

admin - 17.10.2017 13:02
Dobrý deň,

samozrejme je to chyba vodiča, pretože má povinnosť zastaviť na zastávke za čo sa ospravedlňujeme. Dispečeri preveria údaje v histórii GPS a vodiča budú konfrontovať.

Peter - 11.10.2017 17:02
Pred niekolkými mesiacmi som čítal príspevky, medzi nimi aj to, preco rano zo zastavky sever II rano je taka velka pauza v autobusoch na Prieložtek, a nastupovanie len prednými dverami - na hanbu. Prečo ste neodpovedali??

admin - 11.10.2017 18:28
Dobrý deň,

v návštevnej knihe sa snažíme reagovať na väčšinu príspevkov.

Ak máte dotaz, prosím bližšie ho špecifikujte.

Jana Urbankova - 10.10.2017 09:22
Dobry den chcela by som Vas ,poprosit ci by nemohol posunut cas odchodu autobusu alebo dat iny spoj,od zastavky pri Zts. Teplarni ,smer Sever, po 15:30,nakolko mame prac. dobu od 7.00-15.30. Vyuzivam aut. dopravu rano a dobre by padlo keby som sa aj s prace mohla dostat aut. dopravou nakolko chodim domov pešo na Sever nakolko po 15:30,od Teplarni neni ziadny spoj. Za kladne vybavenie mojej ziadosti Vam dakujem,.´´

admin - 10.10.2017 12:07
Dobrý deň,

požiadavku posúdime a odpíšeme na jeden z Vašich mailov.

Dobrá rada: neposielajte svoje požiadavky na rôzne dostupné adresy, lebo môžu byť posúdené ako SPAM ;-)

Vlado - 05.10.2017 23:45
Prosím Vás, čo to tam máte za šoférov? Veď není týždňa kedy by nemal autobus nehodu. A nepíšte mi prosim, že nie vždy to je chyba autobusu, dobrý šofér (ako pár takých u Vás je) sa vie vyhnúť zrážke aj keď to jeho vina nie je - veď predsa vozí ľudí. Neviem, ale nemali by ste niektorých ľudí zamestnávať zvlášť nie zarasteneho pána na autobuse č. 29, ktorý jazdí ako zmyslou zbaveny. Ďakujem

admin - 09.10.2017 09:42
Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa, ale Vaše posudzovanie je veľmi redukované. O tom koľko kolíznych situácii vodiči našich autobusov odvrátili ani netušíte, pretože sa neskončili nehodou ani poistnou udalosťou. Vnímate iba reálnu nehodu autobusu.

Všetci naši vodiči majú platné psychotesty (kde sa testujú aj reakčné časy) a platnú lekársku prehliadku.
Áno aj naši vodiči sem tam niečo drobné spôsobia sú to tiež len ľudia, ale za posledných 20 rokov evidujeme v rámci okresov Martin, T. Teplice 2 nehody kde sme boli vinníkmi a došlo k stredným zraneniam.
Naša spoločnosť si robí podrobnú evidenciu aj poistných udalostí aj dopravných nehôd našich vodičov. Vodičov školíme a tento rok sme začali aj na polygone v Orechovej Potôni (Slovakia ring) školou šmyku a zásad defenzívnej jazdy.

To že niečo nevidíte, alebo neviete o tom neznamená, že neexistuje ;-)

To že sa dva naše vozy ťukli na zastávke nikoho neohrozilo, odlhliadnuc od škody je to skôr úsmevná nehoda, ale viete, keď idete v daždi s 12 tonovým busom a 70m pred Vami dostane Bavorak v plnej rýchlosti šmyk a prejde do protismeru, tam nemôžte robiť nič je to moment. Znížite čo najviac rýchlosť a keď je po všetkom, tak sa tešíte, že ste prežili a medzi cestujúcimi sú len ľahké zranenia ktoré si nechceli dať ani ošetriť (ako pred týždňom pri Jasenove). Amatér by v panike strhol volant zrážke by sa aj tak nevyhol, pričom by riskoval prevrátenie busu, čím by viac ohrozil cestujúcich. A V meste tiež nemôžu naši vodiči riešiť zjavne jednoduché situácie v križovatkách ako paranojici a keď Vám niekto nedá v jasnej situácii prednosť, tak tiež s 12m a 12tonovým kolosom neurobíte vždy zázrak....

barbora - 29.09.2017 20:10
Dobry den, dnes okolo 13:30 na ulici Cervenej armady niekde pri Generalnom sofer na linke c.24 2x arogantne vytlacil cyklistu z cesty. Bol to sivovlasy starsi vodic. Ja chodievam casto na bicykly a clovek by povedal, ze prosefionalny sofer bude mat vasci respekt, ale opak je pravdou. Hlavne pri obiehani sa autobus na mna lepi, aj ked ma este obehol len polovicou. Problem je to hlavne v Priekope, kde je cesta v zakrutach uzsia.

lenka - 25.09.2017 13:20
Milá SAD Martin, prečo nerobíte námatkové kontroly autobusárom ako sa správajú k cestujúcim?! ,,šofér,, arogantný chlap v okuliaroch, silnej postavy, ktorý šiel 22.9.2017 o 14:55 linkou č. 31 zo zastávky od Hlavnej pošty smer Ľadoveň (ŠPZ ZA 662 CX č. 13) ma privrel do ,,vstupných,, dverí do autobusu, zaziapal po mne že nech vojdem dnu, že sa ponáhľa (popri tom keď odparkoval autobus nemal hneď žiadnu jazdu), napriek tomu že videl že sú predo mnou ľudia ktorý si kupujú lístky, a nemám sa ako dostať za dvere. Navyše ešte som si ani nevypýtala lístok a už vyštartoval zo zastávky, pričom kvalitne dupol na plyn a ja som si narazila ruku ako ma otrieskalo o čítačku mestských kariet. Bola som viac krát svedkom ako ,,jazdí,, keď ešte dôchodcovia nesedia (jedna stará pani to ledva ustala)... Telefonuje počas šoférovania, je drzý a vykrikuje po ľuďoch keď ho upozornia... Je len otázkou času kedy spôsobí nejaký poriadny úraz cestujúcim... Robte s ním niečo prosím! Ďakujem

admin - 26.09.2017 14:27
Dobrý deň,

ďakujeme za váš podnet, samozrejme ho preveríme. Na toho vodiča nám to nepasuje, avšak k niečomu takému došlo, samozrejme sa ospravedlňujeme.

Priebežné kontroly robievame - mám na to externú firmu, ktorá vykonáva skryté kontroly vodičov, okrem iného aj na základe takýchto podnetov.

Radoslav - 23.09.2017 09:05
Dobry den. Poprosim Vas o preverenie vodicov dvoch liniek MHD, ktori sa vracali dna 22.09.2017 o cca. 22:45 do depa. Ich jazda bola rychla, agresivna a arogantna. Vytlacili ma z cesty. A skoro sposobili dopravnu nehodu. Poprosim o vyrozumenie a potrestanie arogantnych vodicov. Chapem, ze sa ponahlali domov. Ale dodrziavanie pravidiel cestnej premavky plati pre vsetkych. Dakujem.

admin - 25.09.2017 13:03
Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa za toto konanie vodičov. Situáciu preveríme a vodičov sa pokúsime identifikovať.

Michaela - 17.09.2017 07:44
Dobrý deň,

včera som sa dočítala na stránke https://www.turcania.sk/europsky-tyzden-mobility/, že keď sa počas víkendu 16.9. - 17.9. 2017 preukážem šoférovi mhd platným vodičským preukazom, budem mať nárok na cestovanie zadarmo. Pôvodne som plánovala na svoju cestu využiť auto, ale práve tento príspevok ma presvedčil, nech sa odveziem autobusom. Do autobusu som nastúpila s pripraveným vodičským preukazom, a keď som sa spýtala pána šoféra, či platí dnes ,,akcia'' s vodičským preukazom, povedal mi, že až o týždeň, takže neostávalo nič iné, len aby som si zakúpila cestovný lístok. To by mi ani nerobilo taký problém, keďže som zvyknutá často využívať našu mhd, ale principiálne by som sa rada dopátrala, kde je pravda. Či na uvedenom portáli je nesprávne uvedená informácia o dátume, alebo šofér nebol dostatočne informovaný?
Týmto by som taktiež rada apelovala na kompetentných, aby naozaj dobre zvážili dôležitosť podania správnych informácii, a tak aj urobili, aby sa tým predišlo prípadným nedorozumeniam a podobné situácie sa už neopakovali. Akcia ,,Európsky týždeň mobility'' má peknú myšlienku, no takýto nedotiahnutý prístup z nej robí nielen zlú reklamu, ale keď by sa viacerým ľuďom stala rovnaká situácia, aká mne, stráca sa aj ten efekt, aký mal tento ,,víkend jazdenia zadarmo'' mať...Alebo je to o tom, aby ste nalákali ľudí do autobusov, šoférov ste vyškolili, aby sa tvárili, že o ničom nevedia a ľudia by napokon, podobne ako ja, zaplatili cestovné, a vy ste sa obohatili na tejto akcii?

Za Vaše pochopenie a konanie vo veci Vám ďakujem a prajem vám len samých spokojných šoférov a cestujúcich :)

Lucia Rendeková - 08.09.2017 17:15
Dobrý deň,
rada by som sa opýtala, či je autobusová zástavka Priekopa II. iba na parádu alebo má aj nejakú funkciu. Práve som išla 23kou z Kolonie Hviezdy stlačila som stopku asi 30 metrov pred zástavkou a vodič mi vobec nezastavil. Minule som zas išla smerom z Martina taktiež som stlačila signál a nezastavil mi. to sa mi stalo už po tretí raz. Neviem či zamestnávate vodičov so zrakovým postihnutím alebo im tam treba dať transpareny a reflektory aby si všimli že je tam zastávka ale prosím vás urobte s tým niečo. ďakujem

admin - 09.09.2017 10:21
Dobrý deň,

viete nám prosím napísať presný dátum a čas odchodu spoja, ktorým ste cestovali? Situáciu samozrejme preveríme.

Leo Demidov - 30.08.2017 13:37
BCEM privet,

Chcem sa opýtať, či SAD Martin akceptuje študentské karty ISIC na prepravu mestským autobusom namiesto klasickej mestskej karty.

Ďakujem pekne a prajem pekný deň

admin - 31.08.2017 17:30
Dobrý deň,

ISIC karty akceptujeme, avšak nie všetky ISIC karty majú v čipe aj dopravnú časť (podľa medializovaných informácií sa to môže týkať niektorých prvákov na stredných školách a univerzitách). ISIC karty bez dopravnej časti je možné používať len na preukazovanie nároku na zľavu pri kúpe lístka v hotovosti.

ISIC karty, ktoré majú v sebe aj dopravnú časť je možné využívať aj na platbu cestovného lístka alebo časové cestovné.

Peter - 29.08.2017 12:44
Štve ma, že je jednoduchšie získať spoj do Prahy, Ulanbátaru, Džalalabádu, ako spoj na Karvaša Bláhovca. Na to koľko ľudí sa tam chce a potrebuje prepravovať, sú spoje kur...mmmm, strašne moc moc na riedko. Pa a polepšite sa

admin - 31.08.2017 17:31
Dobrý deň,

rozsah dopravnej obslužnosti je dohodnutý s objednávateľmi dopravy. V zásade je to kompromis vyplývajúci z finančných možností mesta a skutočného dopytu cestujúcich, ktorý nie je na Karvaši veľký.

Preto sú niektoré spoje vedené len z Vrútok, resp. po Vrútky – hlavne počas voľných dní. A vo večerných hodinách je obslužnosť zabezpečená zachádzajúcou linkou č.27

Michal - 20.08.2017 21:36
Zaujímalo by ma, na čo sú v autobusoch umiestnene tlačítka na signalizáciu na zastavenie na zastávke... Ked už nespočetne krát sa mi stalo, že vodič ignoroval túto signalizáciu. V lepšom prípade iba neotvoril dvere a musel som vystúpiť prednými, v horšom prípade ani nezastavil na zastávke... Ešteže autobusy využívam málokedy... Hotová katastrofa...

Lucia - 17.08.2017 09:57
Lucia... dobrý deň chcela by som sa poďakovať pánovi šoférovi ktorý išiel dneska na autobuse č.44 o 9:11 zo zastávky dolné zaturčie ll. Utekala som s kočíkom oproti autobusu nastupovali dvaja ľudia našťastie som to stihla tak som pri zadných dverách čakala asi 30 sekúnd keď, PÁN vodič neotváral dvere bol tam iba jeden kočík čiže nechápem prečo, tak som stlačila tlačidlo vedľa dverí a milý pán šofér sa pobral s kľdom ďalej. MHD Martin si robí skvelé meno. Naozaj ma to nahnevalo pretože som sa ponáhľala s dieťaťom k doktorovi.

Silvia - 17.08.2017 09:19
Keď tak čítam tieto príspevky s arogantnými vodičmi, tak sa pýtam či sa aj niečo okolo nich deje, alebo je to zase iba zbytočne strávený čas.

Dominika - 12.08.2017 00:36
Dobry večer, dnes som išla z mesta autobusom č. 11 o 22:23 nastupovala som na ulici Hviezdoslavovej a mala som na sebe striebornú retiazku s príveskom v tvare srdiečka s písmenkom ,,D". Pravdepodobne som prívesok v autobuse stratila. Prosím vás, ak ste ho našli, tak ma kontaktujte na e-mailovú adresu. Ďakujem.

admin - 12.08.2017 08:34
Dobrý deň,

informácie o nájdených predmetoch vo vozidle MHD vám podá dispečing dopravy telefonicky na +421 43 4222244.

Monika Cingelová - 09.07.2017 18:42
Dobrý večer dnes 9.7. o 18:29 išiel autobus 11nastka okolo Nábrežnej ulice vo Vrútkach a vobec nám nezastavil na zastávke . Čakali sme s priatelom na zastávke a ponahlali sme sa do mesta . Šofer nás úplne odignoroval šiel veľkym oblukom pozeral sa na nas usmieval sa a šiel ďalej . Ďakujem MHD Martin za ich ,,úžastne'' služby . Si spravte aspon poriadok medzi vodičmi .

veronika - 06.07.2017 11:22
Dobrý deň dnešná jazda s vodičom číslo 359 z Bystričky do Martina bola hrozná. Šofér si zrejme neuvedomuje že vedie Ľudí. Dôchodcovia s palicami mali problém sa udržať a hádzalo ich celým autobusom. Išiel rýchlo lebo mal zjavne meškanie a to jeho brzdenie dobre že človek nepreletí autobusom. Myslím si že každý si platí za lístok a mal by cestovať dôstojne.

Jarmila - 19.06.2017 17:02
dobrý deň, 11.7. 2017 mi končí platnosť mestskej karty a chcem sa informovať či si mám vybaviť novú kartu alebo sa táto pôvodná dá predĺžiť. Ak si budem vybavovať novú kartu na zľavnené cestovné ZŤP-S, bude postačujúce rozhodnutie z ÚPSVaR zo dňa 18.6.2014 o tom, že som ZŤP- S z určenou lekárskou kontrolou v júni 2020 alebo je nutné ísť si pre potvrdenie s aktuálnym dátumom.
Ďakujem

admin - 24.06.2017 10:47
Dobrý deň,

kartu je potrebné vymeniť. Potvrdenie bude postačovať to, ktoré máte.

Julo - 05.06.2017 21:08
Dobrý deň, chcem sa opýtať či budú posilnené spoje v sobotu, keď bude koncert Elánu a či pôjde aj autobus smerom na Bystričku po skončení koncertu.Ďakujem

admin - 08.06.2017 15:32
Dobrý deň,

v sobotu budú posilové spoje na koncert nasledovné:
- mimoriadne spoje linky 10 z MHD Vrútky autobusová stanica o 16:20, 16:45, 17:10, 17:40, 18:05, 18:40, 19:05 a 19:30
- mimoriadne spoje linky 30 z MHD Dolné Záturčie sídlisko o 16:10, 16:40, 17:05, 17:40, 18:10, 18:35, 19:00 a 19:25

Z koncertu bude taktiež odvoz zabezpečený posilovými spojmi linky 10 a 30 po 22:00.

Maria - 27.05.2017 10:49
Dobry den chcem sa opytat preco nesedia spoje z Kol. Hviezda z plagatu s internetovou informaciou .Konkretne s kol. Hviezda spod cintorina na sever. Sobota o 10:45 a potom 10:59 ten uz nejde

admin - 28.05.2017 14:15
Dobrý deň,

preverovali sme vašu pripomienku - nikde na stránke sme nenašli uvedený odchod o 10:59, kde presne ste to videli? Ďakujem

Jana P. - 26.05.2017 09:54
Dobry den,
chcem sa informovat od akeho veku moze dieta cestovat mhd bez kocika, mam male dieta a 2,5 rocneho starsieho syna, ktoreho nemozem viezt druhym kocikom..je tam nejake obmedzenie?
Dakujem za odpoved.

admin - 26.05.2017 16:34
Dobrý deň, ohľadom prepravy dieťaťa nie je prepravným poriadkom stanovená povinnosť prepravovať dieťa v detskom kočíku.

Ch - 11.05.2017 20:52
Dobrý deň,
nechodím autobusom každý deň. Mám však pocit, že intervaly nie sú prispôsobené cestujúcim.Chodím do školy a niektoré dni mám aj krúžky. Po skončení vyučovania (+obed) musím na autobus čakať 45 min. (linka 62). Väčšine deťom končí vyučovanie 13:30 a autobus 62 ide z Ambráku 13:28. Uvítal by som spoj 62 s odchodom zo zastávky Ul. Ambra Pietra okolo 14:00. Tiež keď som sa raz snažil dostať autobusom do ZUŠ, tak 15 min. som čakal na ďalší autobus, pritom na tej zastávke boli cestovné poriadky na viac ako 10 liniek. Chcel som tým naznačiť, že v špičke sú veľmi veľké intervaly medzi dvoma spojmi.

cestujuci - 10.05.2017 07:51
Dobry den,mozte prosim upozornit Vasich vodicov ze rano nemame zaujem o vyhliadkovu cestu s max.rychlostou 30km/h ale nacas sa dostat na stanicu? konkretne spoj 11/21.dakujem

Marcela Stanková - 12.04.2017 15:45
Dobrý deň,
chcem podať sťažnosť na šoféra, ktorý išiel dnes t.j. 12.4.2017 linkou 23 z Ľadovne na Kolónku s odchodom 14.43 Chcela som vystúpiť s dcérou pri Mestskom úrade vo Vrútkach, zazvonila som, boli sme úplne vzadu a mala som 3 tašky a išla vystupovať najprv dcéra /5 rokov/ a ako išla vystupovať, tak začal zatvárať hneď dvere, skoro mi ju tam zacvikol. Našťastie sa stihla vrátiť a nič vážne sa nestalo. Aj napriek tomu, že som na neho zakričala, že čo vystrája a nech nám otvorí, neurobil tak - ako naschvál a ani na hlavnej, keď dával prednosť autám, sa tak nestalo - stláčali sme stop a kričala som cez celý autobus doslova - môžete nám otvoriť. Skoro som dostala infarkt, sekunda a je mi dieťa zakliesnené vo dverách, alebo keby stihla vystúpiť, tak by ma akože nepustil ku nej???? Kde to žijeme, v akej dobe, keď sa takto správajú Vaši šoféri. Stále myslím na to, aké nešťastie sa mohlo stať a preto píšem túto sťažnosť. Mohli by ste prijímať zodpovedných šoférov, ktorí neohrozujú cestujúcich svojim arogantným a neľudským prístupom.
Ďakujem! Česť výnimkám.
S pozdravom Marcela Stanková

Andrej - 10.04.2017 19:14
Dobrý deň, prosím Vás čo potrebujem ak si chcem vybaviť kartu na overenie veku. A ešte kde sa dá vybaviť a ako dlho trvá výroba karty.
Taktiež by som sa chcel poďakovať vodičovi č.35065 za jeho priateľský prístup a taktiež to, že mi predal zľavnený lístok aj keď som mu nedal kartu na overenie veku.
Ďakujem

Beáta - 30.03.2017 08:04
Chcem sa spýtať z akého dôvodu zo zastávky SEVER II smer na SAD ide autobus PRIAMO na Prieložtek o 6:37 a potom až 7:02. Je to 25 min. pauza..neskutočné. Každé ráno sa ľudia na zastávke rozčuľujú...hlavne zdravotne postihnutí..ktorí potrebujú vystúpiť čím bližšie k lekárovi. Kto a podľa akých kritérií robí cestovné poriadky? Ráno idú ľudia do práce, ale asi nikoho nenapadlo že sa pracuje aj inde ako na Ľadovni alebo v meste. Mesto Martin má najhorší systém dopravy na Slovensku, nástup len prednými dverami neexistuje nikde len tu. Aj v Banskej Bystrici je systém kupovania lístkov taký ako v MT, ale nastupuje sa všetkými dverami a prístroje sú pri každých dverách. Nech sa kompetentní zamyslia nad tým, či doprava slúži ľuďom, lebo cena lístka je naozaj vysoká a služby biedne. Mimochodom...nechápem prečo ide aj 5 autobusov za sebou v jednom čase...a potom dlho nič.
Dúfam že dostanem odpoveď. Ďakujem

Dida - 27.03.2017 14:17
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci sa neplanuju zastavky autobusov v Novom Martine. Myslim, ze tam byva dost ludi, ktori by to ocenili. Napriklad linky, ktore chodia na Strane by mohli tadial prejst a vratit sa spat na Holleho. Dakujem

admin - 28.03.2017 17:19
Dobrý deň,

zmeny v trasovaní liniek a obslužnosti mestskej časti Nový Martin zatiaľ neplánujeme a nemáme takéto zadanie ani od objednávateľa dopravy (MHD), ktorým je mesto Martin. Realizujeme iba bežné zmeny cestovného poriadku podľa požiadaviek, ktoré nemajú dopad na zvýšenie km, resp. nákladov.

Martin - 27.03.2017 13:21
Dobrý deň . Chem pochvaliť nové autobusy mhd ale trsku este dajte ako ma bratislava lebo tie televizory su dobre a kto je hluchy tak bude aspon vidiet kde je . Ďakujem za pochopenie . S pozdravom Martinko

Matúš - 17.03.2017 11:16
Dobrý deň
Chcel by som podať sťažnosť na šoféra autobusu ktorý dnes 17.03.2017 č.autobusu 30 o 9:52 išiel cez podhaj. Po nastúpený do autobusu som podal vodičovi 5€ bankovku stym že si prosím cely lístok a prepáčte nemám drobne p.vodic mi povedal že buď drobne alebo si mám vystúpiť tak som mu povedal prepáčte ale idem do roboty a nevystúpim že ja peniaze mám v tom má začal verbálne urážať i to že má na ďalšej zastávke ak si nevystupim prerazí čo už som nechápal keď zistil že fakt nemám v pláne vystúpiť začal mi vydávať v 20 a 10 centovkach čo som si povedal Okej trapne ale z 5€ mi vydal iba 2,3€ co som sa ho spýtal že prečo mi nevydá toľko koľko má v tom má opakovane zas začal urážať a pri semaforoch pri zimnom štadióne zastal a boli tam policajti tak otvoril dvere a začal kričať na nich že nech mu idu pomôcť vyhodiť parchanta a že nevie či je nafetovany alebo čo to má už dosť urazalo policajt prišiel ku dverám ja som mu vysvetlíl čo sa deje a povedal mi že mám byt pohode a sadnúť si poslúchol som ho lebo fakt som nemal chuť sa hádať s niekym hneď od rana. Po ceste ďalej som stále počúval verbálne urážky od pána vodiča bohužiaľ lístok som si niekde stratil tak Vám nemôžem napísať číslo šoféra. Dúfam že si šofér za peniaze ktoré mi mal vydať a nevydal kúpi niečo na nervy a ukľudnenie. Ďakujem

Lenka - 08.03.2017 21:47
Dobrý večer prajem, prosím Vás ako je možné že pán šofér má ísť linkou č. 7 ráno 6:27 a 6:24 doslova preletí okolo linky č.12, ktorá išla načas o 6:24? Chcela som ísť na tento autobus č.7, chýbalo mi prejsť cez cestu, aby som sa dostala na zastávku, myslím že som mala dostatočný časový náskok. Pán šofér môže pretekať, keď sa mu žiada, ale nie s busom. Ide mi o to aby išiel na čas, nech sa aj ostatní môžu odviezť a nemusia ísť na zastávku na ul. Nábrežná.
Ďakujem veľmi pekne.

peter - 17.02.2017 14:36
kde najdem cestovny poriadok zo zastavky od kina moskva?

admin - 17.02.2017 19:38
Dobrý deň,

cestovné poriadky podľa zastávok si viete zobraziť priamo na našej úvodnej stránke - http://www.mhdmartin.sk/ -> Cestovné poriadky podľa zastávok. Zadajte si zastávku MHD Ul. Hviezdoslavova. Odporúčame taktiež využiť možnosť vyhľadania spojenie priamo do vášho cieľa (taktiež na úvodnej stránke).

Janka Nespokojná - 24.01.2017 22:47
Celý váš systém stojí na preukazoch. Požadujete, aby ich mali všetci, čo žiadajú o zľavu. Konkrétne ten môj mi zo dňa na deň prestal fungovať, ale to v tomto príspevku nie je vlastne až tak podstatné. Smiem sa spýtať, aký je ten pocit satisfackcie keď vám človek musí pred nos vystaviť kartu, že je študentom? Mám 16, nevyzerám na viac ako 13 a pokiaľ viem zľavu majú mať študenti do 26 rokov. Žiadny študent strednej školy sa po škole nevyberie bez nejakého preukazu (vzhľadom na zavedené elektronické systémy či bezplatnú prepavu vo vlakoch a pod.). Ja osobne som dnes mala týchto preukazov 5 (plus ten Váš, nefunkčný) a keďže som nechcela zdržovať radu zamnou jednoducho som si požiadala o študentský lístok a vytiahla z vrecka drobné. Ako som už spomínala môj výjav je dokonca pod môj vek, na chrbte som mala prepchatú školskú tašku, zamnou bol rad ľudí. A tak sa pýtam, aký zmysel má zdržovanie, keď je nad boha jasné, že som študentka? Aký zmysel má tento Váš nefunkčný byrokratický systém? Akoby nestačilo, že si momentálne musím platiť o 20 centov drahšie lístky, ešte máte aj potrebu znepríjemňovať mi deň. S pozdravom, strelu čoraz viac využivajúca, študentka.

Zuzana Trgiňová - 09.12.2016 20:03
Dúfam,že ak v blízkej dobe,budete prijímať šoférov,prosím nech ten dotycný má aj niečo v hlave,cestujem roky mhd-čkou,no čo ste v poslednej dobe prijali do zamestnanie,je niečo neskutočné.Nestalo sa mi to raz,ale opakovane,arogancia zo strany šofera,nadávky pri ktorych som vazne onemela,aká sme mi háveď,alebo banda skurvená????? Prepaaaacte,ale to ako vazne??? Stazujete sa,ze vam strela berie ludiiii,ani sa nedivim.casovy harmonogram,štylom: teraz vsetko a potom 25 minut nic,ma vazne logiku.cestujeme v preplnenych spojoch,ako dobytok,jeden vedla na druhom. Na zaver,len dodatok,zistim si meno toho pána šofera,co nas tak krasne oslovuje,a zastavim sa. A srdecne pozdravujem pana co pise cestovny poriadok,sa mu to jazdi,ked si chodi vlastnym autom a nemusi cakat pol hodinu na spoj.

Michaela - 28.11.2016 13:33
Dobrý deň,chcem sa sťažovať na šoféra,ktorý dnes ráno O 6:30 S 27 ušiel môjmu synovi,zatvoril mu za nosom dvere A šiel preč.už veľakrát S tým istým šoférom sú problémy.pred 2 týždňami má.Z autobusu vyhodil,vraj tam nesmú byť 3 kočíky,prečo potom ostatní šoféri S tým problémy nemajú.keby to aspoň slušne povedal,A nie vulgárne.A to sa takto aj K starším tetam správa,bola som toho svedkom.ďakujem

Iveta - 31.07.2016 07:42
Dobry den,patrim k vacsine ludi ktori niesu telesne postihnuty a nepotrebujem vozicek.Vsak pracujem ako osobny asistent vozickara.Dost casto sa stretavam zo sofermi ktori nam pri nastupe a vystupe z autobusu nepomozu plosinou urcenov k tomuto ucelu,zastavia autobusom od obrubnika tak ze z invalidnym vozickom nemame sancu nastupit alebo pristavia tak ze mame nastupit ako s kocikom.Vsak invalidny vozik nie je kocik a ma omnoho vacsiu vahu a nastup ako s kocikom je neskutocne tazke a vzhladom k bezpecnosti nemozne.Autobusom sa presuvame k lekarom a ked nam nie je mozne nastupit meskame alebo ziadame o novy termin.Dakujem vsak vodicom ktori si to uvedomuju a podotykam ze stretla som sa s tromi ktori su ochotni.Co mame robit ked zvysok je neochotnych,zuria,nepomozu,kricia?My len chceme pomoc pri nastupe a vystupe bezpecne bez toho ze k tomu mam niekto povie to musite zvladnut ako z kocikom,teraz musite ist ! , ste dve zvladate(klient na voziku a asistent).Zdravotne tazko postihnuty chcu zit ako my " zdravy " prosim umoznime im to ved nikto z nas nevie ci raz nebude potrebovat on sam,nas pribuzny,znamy pomoc.

Michal Kaukič - 29.07.2016 13:18
Dobrý deň,
v novom dizajne webstránky sú zle prekonvertované názvy zástavok pri vyhľadávaní podľa liniek (skúsil som linky 10,11). Bolo by dobre, keby ste to opravili.

admin - 02.08.2016 20:50
Ďakujeme za upozornenie, chyba bola odstránená.

marek - 27.07.2016 21:51
Pozdravujem,
pri CP ktorejkoľvek linky mi po kliknutí na vysvetlivky zobrazuje chybovú hlášku o neexistujúcej stránke. Opravte si to.

admin - 02.08.2016 20:50
Ďakujeme za upozornenie, chyba bola odstránená.

Iva kupce - 27.07.2016 18:17
Dna27.07.2016sme sa nedockali spoja c 20 s odchodom 12:17zo zastavky ladoven.prosim vysvetlit

Dáša - 26.07.2016 12:48
Dobrý deň, nerada sa sťažujem ale poslednú dobu mam šťastie na šofľrov ktorí chodia ako z hnojom a nie s ludmi a ešte po tých hrbľoch, vytrubuju za to že sú nervozny, pred nosom zavriedvere človeku ktorý dobehne, áno ma sedieť na zastávke ale ked dobehne a ujde mu pred nosom to je veľa ved ste tu pre nás mi si platíme lístky tie dve sekundy by ho nezabili no ked odíde skôr to je už vpôriadku.

Alej - 23.07.2016 11:17
Alej
chcem sa spýtať, ako cestovať s platným mesačníkom, keďže systém nefunguje ako má, mám nabitú aj peňažku a automaticky mi stiahne cestovné. Bola som s tým aj v klientskom centre na MsÚ v MT, pani mi prebila síce platnosť mesačníka, ale teraz vlastne cestujem bez cestovného lístka, lebo už kartu ani k strojčeku neprikladám, len sa pýtam vodiča či už systém funguje. Myslím si, že ak tento problém pretrváva, mohol by byť v BUS-och oznam o tomto stave, aby zbytočne nevznikali konflikty medzi vodičom a cestujúcimi, keďže v prvý deň mi vodič povedal, že to nie je jeho problém, keď som zistila, že mi stiahlo cestovné aj keď som mala zaplatený mesačník.

Ďakujem za odpoveď

Renáta - 22.07.2016 21:12
Dobrý deň, odkaz na "vysvetlivky" je nefunkčný. Mohli by ste to skontrolovať? Problém som mala aj so zisťovaním odchodu autobusov z Ul. A. Pietra na Bystričku - písalo mi že spoj sa nenašiel.

František - 18.07.2016 23:17
Chcem hlavne poďakovať dispečérom,ktorí mali službu dňa 17.7.2016,za ochotu

ktorú prejavili pri nájdení mojich kľúčov,pretože bez nich by som mal

velké problémy.Ďakujem tiež vodičovi linky č.27,ktorá odchádzala zo zástavky ČS brigády v Priekope o 8hod.12min do Martina ,ktorý tieto kľúče

našiel a odovzdal dispečérom. Za ochotu a snahu pomôcť ,čo je nie bežné

v dnešnej dobe ešte raz všetkým ďakujem

Milan - 12.07.2016 07:54
Dobrý deň nikdy som sa nesťažoval. Občas chodievam s MHD do práce vždy som bol spokojný, až na dnes ráno 12.7.2016 o 8:31 nemal som drobné iba 5€ bankovku, nikdy nebol problém,dnes mi vodič :26998 nechcel vydať s vysvetlením že nemá a mám si rozdeliť u cestujúcich alebo si mám vystúpiť. Cítil som sa ako somrak, to mám nosiť do autobusu za hrsť medenacov a vopred viem že by mi nadal.

Ivan - 17.07.2016 11:35
Možno traja pred vami tiež nemali problém... Ešte že lístok nestojí 67 centov, to by bola estráda s platením v hotovosti a meškaniami. Prečo do strely každý nastupuje s päťdesiatnikom pripraveným v hrsti a v autobuse každý len z vrecka vyťauje peňaženku aby zistil, že nemá drobné, to nechápem...

KDC - 06.07.2016 12:10
Dobrý deň, chcela by som Vás požiadať, či by bolo možné zaradiť nový autobus linky č. 24 alebo 27 na zástavke Rázcestie Karvaša a Bláhovca v smere do Martina (poprípade presunúť linku č. 27 s odchodom 14:23 z tejto zástavky) a to v čase 14:38, nakoľko sa v blízkosti nachádza nedávno vzniknuté pracovisko s vyše 70 zamestnancami, ktorý po skončený pracovného času (14:30) musia čakať skoro pol hodinu na spoj smerom do Martina.
Za odpoveď vopred ďakujem.

Jozef - 03.07.2016 14:59
P.S.: Keďže druhý deň pršalo, chcel som využiť na cestu do nemocnice autobus. To som však nevedel, že u autobusára sa nedá kúpiť lístok a vyvalil som naňho dokonca stoeurovku. On sa mi namiesto vedra nadávok ospravedlnil(samozrejme v angličtine) a zviezol ma zadarmo. Keďže počas jazdy som si všimol ako sa vystupujúci vždy šoférovi zdravia s poďakovaním, urobil som to isté aj ja.

https://dennikn.sk/blog/co-sa-buduci-lekar-naucil-za-prvy-tyzden-holandskej-nemocnici/?ref=box

Jozef - 01.07.2016 20:14
Dobrý deň chcel by som len takú mnešiu sťažnosť na šoféra ktorý 27.6. šiel na linke č.7 o 14:05 z Nákladného nadražia že by sa mal uvedomiť s kým jazdí že nemá na sedačkách zvieratá ale ľudi . Išiel s nami ako s dobytkom a keď sa pán na neho ozval že kdo mu dal vodičák tak zazeral do spetného zrkadla a pokračoval v zbesilej jazde.

Ivan - 17.07.2016 11:12
Áno, odtiaľ prinajmenšom až po kino je zbesilá aj dvadsiatka

Jana - 19.06.2016 07:24
Dobrý deň,chcela by som poprosiť upozorniť vodiča prímestskej dopravy, ktorý v sobotu 18.6.2016 išiel z Necpál smerom do Žabokriek - o 13.05 hod. obiehal neprimerane matku s dieťaťom, delili nás centimetre od pádu, a to chodíme stále zodpovedne, takže veľmi zlá skúsenosť, dúfam, že nás takéto niečo už nepostihne a synátor na bicykel ešte nasadne. Ďakujem.

Pavol - 11.06.2016 17:58
Dobry den,
chcel by som sa informovat kedy zavediete na web stranke http://www.mhdmartin.sk/ moznost vytlacit cestovne poriadky cez format pdf alebo bez okrajov a reklam v ciernobielom formate?
Na inych webstrankach ktora poskytuje taketo informacie to je najpouzivanejsia funkcia.

Dakujem za ulahcenie prace s tlacenim cestovneho poriadku MHD

mhdmartin.sk - 13.06.2016 16:23
Dobrý deň,

ďakujeme za vašu pripomienku. Aktuálne dokončujeme redesign tejto stránky. Následne plánujeme pridať aj cestovné poriadky v PDF priamo upravené na tlač.

Helena - 08.06.2016 11:14
Dobrý deň. Po zmene cestovného poriadku nemôžem nájsť odchody autobusov MHD tak, ako to bolo predtým. Teraz mi stále píše, že zadaná zastávka neexistuje. Ako sa dopracujem k tomu, aby som si zo zastávky Ul. Jesenského našla všetky odchody autobusu MHD č. 24 - smer Pamätník K. a B vo Vrútkach? Ďakujem za odpoveď

mhdmartin.sk - 09.06.2016 08:36
Dobrý deň,

po aktualizácii CP sme riešili menší technický problém so zobrazovaním. Avšak už niekoľko dní je odstránený a k CP sa viete bez problémov dostať. Posielam aj priamy odkaz na vašu požiadavku:

http://www.mhdmartin.sk/?lcp-linka=24-t&lcp-zastavka=MHD%20Ul.Jesensk%C3%A9ho&zobraz=linkovy

Tomas - 06.06.2016 09:45
Dobrý deň systémový "aktuálny" čas mešká 2 hodiny neviem či to robí iba mne na mobilnej verzii, ak nie tak poprosím zmeniť o +2 hodiny diky.

mhdmartin.sk - 06.06.2016 16:22
Dobrý deň,

ďakujeme za upozornenie, problém odstránime.