Návštevná kniha - Mestská hromadná doprava Martin, Vrútky a okolie

Návštevná kniha

Návštevná kniha

Príspevky sa zobrazujú po schválení, v prípade nevhodných a nezmyselných si vyhradzujeme právo ich mazať.

V návštevnej knihe je 3209 komentárov

Renata - 17.09.2021 14:42
Chcem pochváliť vodiča č. 45158, ktorý má vždy príjemné vystupovanie, je k cestujúcim milý, slušný a ústretový, mala som možnosť viackrát ho vidieť pri tom ako trpezlivo vysvetlí cestujúcemu ak sa niečo opýta....ďakujeme za takýchto vodičov

admin - 14.09.2021 16:33
Samozrejme v prípade sťažnosti vodiča vieme identifikovať, ale osobné údaje neposkytujeme cestujúcej verejnosti.

Marek - 13.09.2021 20:15
Dobrý deň, je možné nejako zistiť meno vodiča autobusu na základe čísla vodiča? Lebo zaznamenal som drzé správanie zo strany vodiča a neviem jeho meno.

Miki Goodman - 15.09.2021 22:08
Vážený pán Marek. Viete koľko vodič zaznamená drzích klientov počas jednej služby? Skúste sa zamyslieť nad Vašim príspevkom, a venujte sa zmysluplnejšej činnosti, ako tu zisťovať pod zámienkou porušenia zákona meno vodiča! V dnešnej dobe je celkom moderné napríklad štrikovanie...

Nela - 25.08.2021 11:46
Chcela by som sa opýtať prečo autobus ktorý mal prísť na podhaj 11:33 s číslom 31 neprišiel aj keď na stránke bol jasne ukázaný že premáva cez pracovne dni:) prišla som na zastávku 11:32 a autobus nebol nikde doteraz ako tu sedím 11:50…ľudia kvôli tomu môžu zameskat do prace a na ďalší autobus ;)

admin - 06.09.2021 18:22
Ospravedlňujeme sa, na stránke je chybné znamienko. Namiesto kladiviek tam má byť „[10]“ premáva v dňoch školského vyučovania.

V prázdninovom režime tento spoj nepremáva...

Martin - 23.08.2021 13:27
Dobrý deň mám jeden problém a už neviem ako to vyriešiť. Od mája mám kartu Martin ZTP a kredit som tam dobíjal asi 2 krát a pri prvom dobitý som zadal mail môjho otca. Dnes som si dobíjal kredit na karte asi o 11:30 a zadal som tam môj email a doteraz mi neprišiel potvrdzujúci mail ani heslo na prihlásenie. Píšem to sem preto lebo som volal takmer na všetky čísla čo sú na tejto stránke a nik mi nepomohol iba mi povedali aby som zavolal inde a taktiež som písal aj na mail dopravnakarta@sadza.sk odkiaľ absolútne žiadna odpoveď. Tak by som poprosil aby mi tam niekto odpísal a vyriešil môj problém lebo človek si chce nabiť kartu aby mohol chodit autobusom a miesto toho nemá ani kredit ani peniaze.

Martin - 23.08.2021 15:18
Na tejto stránke je to celé zle. Človek da raz nesprávny mail a ked to chce zmeniť môže poslať aj 100 mailov a nik mu neodpíše.

admin - 26.08.2021 08:44
Váš problém je už vyriešený,

v budúcnosti prosím dodržte postup uvedený pre zabudnuté heslo  na stránkach https://eshop.dopravnakarta.sk/SADZA/Instructions.aspx  a   https://eshop.dopravnakarta.sk/SADZA/FAQ.aspx

Lukáš - 17.08.2021 07:22
Dobre ráno chcem pochváliť pani šoférku za veľmi dobrú jazdu dnes ráno 06:33 linka 27 smer Turčianske Kľačany

Marek - 13.08.2021 14:08
Chcel by som podať sťažnosť na vodiča MHD MT premavajuceho autobusu c. 24. Dneska sa stal incident pri nástupe do autobusu, kedy sa vodič neprimerane zachoval kumne ako k zákazníkovi MHD (kričal pri nástupe namna ako aj dalších nastupujúcich a používal vulgárne slova). Tiež jazdil neprimeranou rýchlosťou. S pozdravom Marek Gir.

Miki Goodman - 14.08.2021 12:12
Vážený pán Gir. Ako jeden zo zákazníkov si myslíte že môžete všetko že ste nedotknuteľní? A vodič nič??? !!! Sa uvedomte! Vodič po Vás rozhodne nekričal bezdôvodne! On s vami kačice nepásol aby ste si tu srdiečko vylieval. Väčšina vodičov má najazdených toľko kilometrov, čo ste za svoj život krokov neurobil!!!

Bronislava - 13.07.2021 16:25
Dobry den vazeny pan vodic autobusu cislo 14 linku som si nevsimla ale asi nemate uctu k nikomu a k nicomu dnes som isla cez podhaj o 15:26 a ukazovat fakera bezdovodne na protiiduce auta na pohaji pride mi to trochu cez a ak su vsetci martinsky vodici sad takyto tak sa necudujem ze kazdy nadava pre mna boli vodici sad vzdy pani vodici lebo moj otec bol jeden z vas pekny den a prosim spravajme sa k sebe z uctou

admin - 15.07.2021 14:10
Mrzí nás to, prišla na to aj sťažnosť, preverujeme to.

Badová - 28.06.2021 15:13
Dobrý deň,dnes som cestovla linkou č.11,z Ľadovne o 14.25,do autobusu nastúpil mladý muž,ktorý nemal rúšku a sľubil,že si da na nos tričko,ktoré samozrejme ako si sadol išlo dole.upozornila som ho ,aby si to triko dal na nos,že mna nedávno šofer nepustil,lebo som nemala respirátor,len rúško,na to šofér na mňa nahlas zakričal,aby som sa slušne správala,že on za to nemože,dosť zle mi to od neho padlo,nielen preto ,že som zdravotník,ale viník bol v pohode a ja som bola .....ďakujem za odpoveď

Matúš - 29.06.2021 15:57
Pani Badová, dobrý deň, ja som šofér autobusu o ktorom píšete. Rád by som vysvetlil to nedorozumenie ku ktorému došlo. Ano pustil som jedného chlapca ktorý slúbiĺ že si da na nos tričko. Slušne ma poprosili že rúško niekde stratil. Keď ste ich upozornili tak vám niečo odvrkol načo som zakričal chovajte sa slušne chalani a stíchli. Vám som odpovedal že mi je to lúto že vás šofér nepustil dnu a myslel som to úprimne. Keď ste vystúpili chcel som vam to slušne vysvetliť ale nemali ste záujem. Často sa mi stane že prídu deti zo školy do autobusu alebo starší ľudia že vytratili niekde rúško. Poprosim ich nech si niečo daju na ústa aj na nos a som rád že nemusím niekoho nechať vystúpiť. Ak sa vás to dotklo ospravedlňujem sa ešte raz a prajem všetko dobre.

anonym - 27.06.2021 22:32
Najhorší systém MHD na Slovensku!!! Čistý otras. V autobuse 27 z Kľačian ráno narvatých 107 ľudí a oni budú tvrdiť že je to "v rámci kapacity" a ani za boha neposilnia najvyťaženejšie spoje!!! Nechutne predražené za totálne mizerné služby. Podporte radšej lokálne TAXI služby ako tento skorumpovaný brak!

admin - 11.07.2021 10:31
O tejto situácii vieme,
Mesto Martin však rozhodlo, že MHD bude premávať v prázdninovom režime aj počas šk. roku...
 
Áno, každý by sa chcel voziť za „korunu“ v novom čistom autobuse. každý očakáva vysmiatu, úslužnú posádku, ktorá bude priebežne odstraňovať grafity, zoškrabávať žuvačky, zbierať smeti, čistiť po ožranoch, znášať aroganciu a povýšenectvo, a vytvárať tak čo najlepšie podmienky pre ostatných slušných cestujúcich. Ale nič nie je zadarmo a kompromis medzi požiadavkami cestujúcich, a ochotou miest podporovať/investovať do MHD je dnešná realita.

Hoci prevádzka našej MHD roky patrí medzi najlacnejšie na Slovensku s veľmi dobrou spotrebou nafty a minimálnym obslužným personálom, ušetrené zdroje nám mesto nedovolilo investovať do zlepšenia MHD. Mesto Martin nepovolilo od roku 2009 nákup ani jedného nového autobusu a ani žiadnu investíciu do prvkov kvality. Nedovolili ani generálne opravy, wifi či vnútorné monitory...

Ale od nového roku by mal MHD zabezpečovať nový Dopravný podnik mesta Martin, ktorý už nemá v tejto oblasti žiadne obmedzenia, tak bude môcť plniť očakávania cestujúcich...

Držíme palce.

Renata - 18.06.2021 09:42
od včera si už štvrtýkrát nabíjam kartu cez sadza.sk, nabíjanie spracuje do konca, potvrdím platbu v mobile, no karta nabitá nie je. Máte tam chybu??

admin - 18.06.2021 19:00
Dobrý deň,

ohľadom dobíjania karty online nás môžete kontaktovať na dopravnakarta@sadza.sk

Peter - 12.06.2021 22:09
Dobrý deň
Na cp.sk mi ukazuje : 13.6.2021, bus 10 ,
Odchod z Vrútky aut.st. o 01:00 a 02:00 .
Spoj podľa tohto má konečnú na zastávke Nemocnica.
Čo je to za spoj keď mi ho neukazuje tu na stránke ? Alebo sa jedná o chybu na strane cp.sk ?
Ďakujem

admin - 22.06.2021 17:22
Nevieme či je to tam korektne uvedené,  V noci máme v CP iba mimoriadne nočné spoje. Premávajú, keď je v centre Martina program napr. na Silvestra.

Anonym - 09.06.2021 06:26
Dna 9.6som tehotna utekala na autobus a autobusar sa usmial zavrel dvere a odišiel takychto zamestnavate !!linka 30smer do mesta čas:6:21

Alica - 08.06.2021 16:01
Prečo neuverejňujete všetky sťažnosti???????

admin - 09.06.2021 07:56
Dobrý deň,

uverejňujeme všetky príspevky, ktoré prídu, okrem prípadných vulgárnych prejavov a pod.

Marta - 08.06.2021 12:38
Dobrý deň dňa 8.6.2021 som nastúpila na linku c 11 o 11.37 zast.Turiec vodič 438 nakoľko som nemala celé euro dala som vodičovi drobnejšie načo mi odvrkol či by sa to páčilo mne keby mi také vydal.Som si vedomá že treba minimalizovať hotovostnú platbu ale fakt som iné nemala.V čase keď bojujete o každého zákazníka je takyto prístup k zákazníkom ozaj skvelý.

Aňa - 27.05.2021 21:20
Dobrý deň
Kedy sa obnoví spojenie Turč. Kľačany MT v čase 7: 12 a 7 17???ostal iba jeden a preplnený každé ráno, deti sa ledva pomestia. Dnes ich nechal na zastávke na Dol yvh Vrútkach akoby tam ani neboli??? Upozorňujem DETI! tam nechal vodič! Nakoľko tymto smerom chodí iba č 27, nedá sa počkať na iné číslo!!! Žiadam aby sa toto riešilo. Neverim ze som jediná..
Ďakujem

Zuzana - 27.05.2021 18:58
Dobrý deň, prosím Vás, cez akú stránku je možné zakúpiť si časový cestovný lístok (mesačník) na mestskú kartu Martin? Ďakujem.

admin - 29.05.2021 13:37
Dobrý deň,

https://eshop.dopravnakarta.sk/SADZA/PCL

Alica Papajíková - 14.05.2021 06:46
Dnes 14.5 nešla z Vrútok linka 11 z odchodom 5.52h a neprišiel ani náhradný spoj a išiel až 6.20h!Ak bola porucha spoja prečo ste neposlali náhradný?

admin - 19.05.2021 07:54
Autobus sa pokazil cestou zo ŽOSky v Mexiku. Spoj nebol dokončený a nebol vypravený ani náhradný spoj, pretože kým by sa presunul záložný autobus do Mexika, väčšina ľudí sa presunula do Vrútok, odkiaľ pokračovala inými spojmi.

Dispečeri pri vypravovaní náhradných spojov berú do úvahy aj skutočnosť kedy ide nasledujúci spoj, aby nešiel náhradný spoj naraz z ďalším riadnym spojom...

Inými slovami ak sa záložný autobus nedokáže presunúť (v tomto prípade do Vrútok) a pokračovať + -  skôr ako je vypravený ďalší riadny spoj (6:20) tak sa náhradný nevypraví...

Lukáš - 27.04.2021 09:57
Dobrý deň chcem sa spýtať keď od pondelka bude MHD Martin premávať ako počas školských prázdnin či budu chodiť autobusy už normálne tak ako majú chodiť

admin - 30.04.2021 15:28
Medzi prázdninovým cestovným poriadkom a cestovným poriadkom pracovného dňa so školským vyučovaním nie je až taký veľký rozdie.

Bude premávať asi o 5% spojov menej oproti normálnemu stavu...

Matej - 18.04.2021 19:56
Dobrý večer, ako vidím SADka zase zaspala. Od zajtra sa otvárajú niektoré ročníky, a v Martine stále víkendový režim. Gratulujem.

František - 29.04.2021 07:35
MATEJ - naštudujte si na web stránkach mesta Martin kto objednáva služby MHD a zároveň si stanovuje podmienky kedy a ako budú premávať spoje MHD, zas niekto zaspal. Gratulujem

Peťo - 13.04.2021 21:13
Dobrý deň,

na cp.sk mi ukazuje spoj linky č. 34 zo zastávky Dolné Záturčie sídl. s odchodom o 8:36, na stránke mhdmartin.sk mi však toto spojenie neukazuje.
Viem, že fungujeme v sobotňajšom režime, ale na cp.sk ukazuje vysvetlivku 6 a † čo teda vyhovuje v tomto režime. Preto sa chcem opýtať - jazdí táto každý deň (aj pracovný) v tomto sobotňajšom režime ?
Ak áno - je chyba na strane mhdmartin.sk ?

admin - 14.04.2021 17:33
Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, overili sme ho, spoj sa vo vyhľadávaní zobrazuje.

Dano - 01.04.2021 18:53
Minule som nemal problém prestúpiť z autobusu číslo 10 na autobus č 30.. Z Ladovne na Ul.Jesenskeho.. 1.4.2021 o 18.39 mal ísť autobus z Ladovne išiel až 18.41 co mi narušilo prestup na autobus č 30.
Teraz tu stojím na daždi krz lenivého šoféra.
Ps. Naučte šoférov brzdizlt ďakujem..

t. - 08.03.2021 08:05
Dobrý deň.
Cestujem každé ráno autobusom č. 30 o 6.13 hod. z konečnej zastávky v Záturčí. Každé ráno nastupuje pán, ktorý má pri nástupe vzorne nasadené rúško a teraz respirátor. Akonáhle však prejde k druhým dverám stiahne si ich pod nos a tak to ostáva až kým nevystúpi na zastávke OÚNZ. Jedna pani ho aj upozornila, aby si to nasadil poriadne, ale asi viete akú odpoveď dostala. Čo sa dá v takýchto prípadoch robiť?

Spokojný zakaznik - 17.01.2021 12:46
Dobrý deň. Chcel som sa opýtať prečo ste zmazali môj príspevok, keď píšete že mazete nevhodné a nezmyselné. Ak je niečo nevhodné a nezmyselné tak je to fungovanie MHD Martin. To že autobusy jazdia ako cez víkend je proti rozumu. Máme byť doma a chodiť len do práce. Každý (okrem sad) vie že väčšina ľudí v Martine pracuje v Žiline. Ráno jediný vlak odchádza z Vrútok o 4:55 ale prvý autobus zo zaturcia ide o 5:10. Večer prichádza vlak o 23:11 ale posledný autobus do zaturcia ide 22:33 takže sú nám plátne ako mŕtvemu kabát. Aspoň že keď večer ideme peši partia do zaturcia a na Podháj tak okolo nás prejde úplne prázdna 27. Ináč podľa toho koľko chodí 27 tipujem že cestovný poriadok robí niekto kto býva na lipovci alebo v klacanoch. A potom nezabudnite plakať koľko ubudlo cestujúcich a že chcete viac peňazí. Ale určite to nieje tým že MHD chodí keď to vyhovuje autobusom a tam kde to vyhovuje autobusom.

Alex - 17.01.2021 13:05
Tam si výkony platia obce asi

admin - 18.01.2021 13:57
Preverili sme to a neevidujeme od Vás žiadny starší príspevok...

 

Rozhodnutie o zmene režimu prevádzky MHD Martin, Vrútky (sobotný cestovný poriadok) nám nariadilo mesto Martin po dohode s mestom Vrútky.

Z našej strany, ako dopravcu, v rámci možností posilňujeme/zachovali sme spoje, ktoré obsluhujú priemyselné zóny a fabriky u ktorých si overujeme aj aktuálny režim pracovných zmien. Ďalej sme posilnili aj niekoľko spojov v rannej špičke, kde registrujeme viac cestujúcich..., ale naše možnosti vzhľadom na spomínaný sobotný režim sú obmedzené.

Čo sa týka počtu spojov linky č. 27, keď si pozriete cestovný poriadok, tak uvidíte že niektoré spoje sú vedené len od autobusovej stanice Vrútky. Nechceli sme pre priame spoje z Vrútok do Jahodník zavádzať ďalšie číslo linky (linka číslo 10, 11, 20,  23,  idú smer Ľadoveň ,12 cez Priekopu, prieme linky smer Jahodníky 24 a 27)

peter - 14.01.2021 14:06
Dobry den,chcem sa spytat odkedy bude mhd a primestske autobusy pre ZTP zadarmo.dakujem za ospoved

admin - 18.01.2021 13:57
Nemáme vedomosť, že by mestá (Martin a Vrútky) a obce (Bystrička, Lipovec T. Kľačany) pripravovali zmeny v poskytovanej zľave kategórii ZŤP, resp. bezplatnú prepravu v MHD Martin.

S účinnosťou od 15.1. 2021 sa zaviedla len nová zľava pre občanov nad 62r. s trvalým pobytom v meste Martin, ktorí keď si vybavia mestskú kartu môžu cestovať za zľavnené cestovné 0,39€.

Anna - 23.12.2020 16:33
Dobrý deň,
rada by som sa poďakovala vodičovi č. 417 za nájdenie a rýchle odovzdanie púzdra s okuliarmi. Zachránil mi Vianoce :-)

Lucia - 21.12.2020 20:56
Dobrý deň.Prosím Vás potrebovala by som zistit kedy robí vodič autobusu čo premával 18.12.2020 o 15:00 na trase mt -Šútovo. Neviem jeho číslo ani meno. Vrátil mi stratenú kartičku a ani neviem či som mu poďakovala v tom šoku

Tomas - 30.11.2020 12:43
Dobry den dnes som šiel 27 o 12:32 Vrútky m Martin chcel som si nabiť kartu za 5eir a neuvedomil som si ze ze je zlozena na dve polky.vodic autobusu sa zacal do mna navazat ako si to dovoľujem mu davat taku bankovku ja som mu povedal ze mu ju vyrovnám. a zacal mi tykat bol nervózny a este dačo škaredé vravel ale nechcel som sa hádať.Ja chcem iba aby ste riesili takychto vodičov arogantných ak sa nevie spravat k ludom tak nech to nerobí.s niektorých vodičov mi je s prepáčením na grcanie.Ďakujem ze som sa mohol vyjadriť.

Ivan H. - 30.11.2020 08:58
Dobrý den, piatok t.j.27.11. pani vodička vozidla ZA539DV s odchodom o 14 50 urobila dlhšiu prestávku v garážach. Zazerajúcim nervlým pohladom "vítala" cestujúcich. Jej kompatibilita s prácou sa vôbec nezlučuje. Jej vystupovanie a prejavy k cestujúcim sú špicou drzosti.

Jaaaaa23 - 26.11.2020 22:39
26.11 20:12 turie č11 linka mhd-vrutky...Dobry vecer,chcem sa opytat ci je normalne ked pri vyske cestovneho ktore si pytate pri tychto starych herkach ktorymi jazdime ma vodic sfukne ako dakeho 20rocneho fafrnka, po tom co som slusne nastupila a poprosila si 1cely listok ktory som zaplatila 1x0,50€ 2x0,20€ 3x0,02 4x0,01, podla mna je toto uplne normalne a mala som nachystane presne sumu 1€...nastupovala som sama a nikoho som nezdrzovala, vodic si zasvietil svetlo a povedal mi arogantne aby somsi isla nabuduce s takymito peniazmi platit do cukrarne...kedze som myslela ze zle pocujem slusne som sa opytala co povedal...znovu mi arogantne zopakoval vetu...ked som sa ho opytala ci je problem s drobnymi ze mu mozem zaplatit radsej 50€ ktoru mam...odpovedal ze ziadny problem nema a ze vodici tiez nikdy nevydavaju centovky ludom...ked som mu znovu slusne podotkla ze vela krat sa mi stalo ze mal vodic nachystane v okienku uz dopredu 0,01€ky na vydavanie a vela krat som zobrala aj take len odvrkol ze take sa stat nikdy nemohlo...o 3zastavky dalej nastupila slecna ktora si vypytala studensky listok a platila mu bankovkou to uz problem nebol...zamestnavate ludi ktory uplne zbytocne zneprijemnuju cestovanie ludom...a cim ste slusnejsi tym su arogantnejsi...cest vynimkam samozrejme som mala aj lepsie skusenosti...ale taketo chovanie mi pride uz cez!!!

Barbora - 24.11.2020 15:11
Utorok 24.11.2020 linka 10/57 čas 15:01:01 \r\nNerada píšem sťažnosť ale toto bol naozaj vrchol arogantného autobusár. Nielenže má skoro privrel do dverí ale matke ktorá dobiehala s dvomi deťmi zavrel dvere pred nosom. Keď som ho upozornila že matka s deťmi dobieha arogantne má poslal do zadu a jednoducho odišiel. Aj keby išiel hneď auto is za tým ide o princíp. Mrzí má že kvôli neprofesionalite zamestnancov Sad Martin trpia ľudia, ktorí ich vlastne platia ( podotýkam nie malú sumu )! Pán vodič ak si toto čítate zamyslite sa nad svojim správaním a predstavte si tam svoju ženu alebo matku.

Branislav - 20.11.2020 04:31
19.11 , nástupište Vrútky , čas 22:23., číslo linky 11, smer Ľadoveň. PÁN autobusár, veľmi pekne ďakujem , takých ľudí je dnes málo .. ochotný poradiť, počkať a pomôcť. Kiežby mal každý prístup ako Vy. S pozdravom , Branči LM.

Viera - 19.11.2020 19:45
Dobrý deň,môj zážitok z cesty MHD sa stal dňa 18.11.2020 o 12:45, číslo linky 31.Nastupovala som na zastávke Hotel Turiec, jednou rukou som držala 5 ročnú dcérku v druhej ruke som držala preukaz ZŤP ktorý som pri nástupe ukázala pánovi vodičovi. Pán vodič bol ale zamestnaný rozprávaním sa s pani ktorá nastupovala pred nami a pravdepodobne bola jeho známa. Nakoľko mám ZŤP preukaz čakala som od pána vodiča na výdavok z 1€ ( ZŤP lístok stojí 70 centov). Pán vodič mi nevenoval pozornosť a stále sa s pani nastupujúcou pred nami rozprával, chvílu som počkala.Po chvíli si pán vodič uvedomil, že tam stále stojím a namiesto výdavku sa ohradil nepríjemným tónom a položil mi otázku " A vy čo odomna ešte chcete?" Odpovedala som, že by som teda rada dostala výdavok načo som však dostala odpoveď, že pána vodiča nezaujíma že mám ZTP preukaz v ruke ale mala som mu ho riadne predložiť. Preukaz som riadne predložila ale žiaľ pán vodič bol zamestnaný rozprávaním a preukaz som si odložila až keď sme sa usadili do autobusu. Nejde mi o 30 centov ale o nevhodné správanie pána vodiča autobusu. Pán vodič nemal snahu vzniknutú situáciu nejako vyriešiť a tak som sa rozhodla zverejniť tento príspevok a podeliť sa o môj nepríjemný zážitok. Pozdravujeme pána vodiča s číslom 29953 ktoré je uvedené na cestovnom lìstku.

Milan Peter Pokrievka - 31.10.2020 14:28
Moja prvá pripomienka: mnoho firiem má zverejnených vedúcich pracovníkov, sadmt nie! Prečo ich mt nemá.
Druhá pripomienka. žijem v Blatnici, už niekoľkokrát som písal na sadku, aby doplnili cestovný poriadok Hornom konci a Konečnej o spoje, ktoré premávajú z T.Teplíc a majú zástavku Blatnica dom služieb. Bývam na hornom konci, veľa ľudí sa ma pýta či iné autobusy nepremávajú z tejto zástavky. Po tri roky som vypísal odchody do Martina z linky 506417 od Domu služieb. Vypísal som spoje, pekne vytlačil a aj pekne prilepil na tabuľku s odchodmi. Ale už nebudem, lebo nejaký dobrodinec to odlepil. To je tak veľa roboty, aby konštruktér cestovných poriadkov doplnil 6 údajov do tabuliek horný koniec a konečná? A aby ste vedeli, keď po dokončení čakárne, tabuľka sa odchodmi bola tak vysoko pribitá, že bola nečitateľná!. Tak som pekne zobral kúsok foršty a ju pribil, to len preto, aby bola ľahká manipulácia pri výmene tabuľky, aj na úrovni očí. Len toľko. Ešte 21 rokov som robil na ČSAD a neskôr na SAD.

admin - 04.12.2020 16:16
Nemáme dobré skúsenosti so zverejňovaním odchodov na zastávke aj z iných- následných zastávok. Domácim sa to zdá logické,  ale cezpoľný - turisti si to zle pozrú a čakajú hoci bus ide len z dolnej zastávky.

cuckorucko@azet.sk - 29.10.2020 11:33
pekné a prehľadné stránky, docela prekvapenie v porovnaní s ostatnými mestami

Semir Gerkan - 15.10.2020 20:30
Chcel by som sa spýtať či neplánujete zmeniť zastávku na dolných vrutkach tá zastávka je tam riziko keď autobus zastane v strede križovatky a keď vychádzajú auta z tej križovatky tak musia počkať kým autobus odíde bolo by lepšie presunúť zastávku ďakujem za pochopenie ps.semir gerkan

admin - 21.10.2020 16:49
Zriaďovateľom zastávky je príslušná obec/mesto, ktorá aj schvaľuje dopravcom zastavovanie.

Tá zástavka je tam od nepamäti...

Dnes by ju nikto takto neschválil.

Len tak presunúť zastávku na štátnej ceste 1/18 nie je jednoduché ešte k tomu na tak frekventovanej ceste.

Nová zastávka by musela spĺňať nové prísne kritériá, čo je investične náročné. Určite by ju neschválili len tak pri krajnici.

Musela by sa vybudovať úplne mimo krajnice, s vybudovanými chodníkmi a osvetlenými prechodmi.

Staré zastávky sa takto obyčajne prebudujú, keď prebieha veľká rekonštrukcia cesty...

Prter - 07.10.2020 17:22
Pozdravujem vas ,dnes som išie z Martina do Turčianskeho Jasena o 15:35h ale to som ešte nezažil ten smrad a puch v autobuse ,je mi to blbe pisat ale Pán šofer tak smrdel ako keby viezol ovce alebo kozy v autobuse sa čudujem že takychto šoferov dávate na linky ,ďakujem a dúfam že sa to dostane tam kde ma.Linka čislo506407/47

admin - 09.10.2020 11:51
Vodič je gazda – chová ovce vo voľnom čase, dispečeri to sním už riešia...

Michal - 25.09.2020 18:22
Vodič 27301 linka 41/67 syn nastúpil na ladovni 16:18. Smerom na Strane zistil že nastúpil do zlého autobusu. Hneď volal, povedali sme mu nech sa opýta vodiča a číslo spoja. Odpoveď vodiča: a ty si nechodil do školy? Nepoznáš čísla? Máš to napísané na každej strane...... žiaľ nepovedal mu v akom buse sedí. Syn vystúpil v panike. Týmto sa chcem poďakovať šoférovi za ľudský prístup a zaujímalo by ma dôvod jeho správania. Zrajeme nemá deti. Syn je malolety a nechodí často autobusom. Ešte raz pan šofér ďakujem a nechcem si predstavovať čo sa mohlo stať.

admin - 29.09.2020 19:32
Nesedí číslo vodiča, čo ste uviedli, tak nevieme či sme správne identifikovali vodiča... vodičov školíme tak, aby neohrozili deti. napr. ak malé dieťa má nefunkčnú kartu, alebo stratí peniažky vodič by ho mal prepraviť.

Postup vodiča bol neprofesionálny a nedá sa ospravedlniť.

Na druhej strane deti vedia používať moderné technológie, smartfóny... a je na rodičoch, aby aspoň základné veci ohľadom cestovania MHD svojim deťom vysvetlili.

Michal - 30.09.2020 07:06
Dobrý deň, Vážený pán admin synovi sme riadne vysvetlili základné veci ohľadom cestovania MHD. Neviem čo má spoločné používanie smartfonu a iných veci a tým, že každému sa určite stalo že nastúpil na zlý autobus. O to citlivejšie že ide o dieťa. Čakal som skôr ospravedlnenie už keď nie priamo od vodiča tak od niehoko kompetetneho. Podľa času a dátumu a čísla spoja sa dá presne identifikovať vodiča a radi keby sme sa mohli s týmto vodičom stretnúť aj osobne aby nal to vysvetlil. Ďakujem

SAD - 30.09.2020 09:19
Ospravedlňujeme sa, nechceme sa chytať za slovíčka, samozrejme podľa dátumu a času sa dá identifikovať vodič, ale keď nenapíšete deň, kedy sa to stalo a nesedí ani číslo vodiča, tak nevieme s istotou o ktorého vodiča ide... Áno vychádzali sme z toho, kedy ste nám svoj mail napísali, ale ľudia niekedy píšu svoje pripomienky aj s odstupom času...

My neobhajujeme hrubý a neprofesionálny postup vodiča (a vyvodíme dôsledky ak bude treba), ale ak dieťa nastúpi do autobusu (do „hocijakého“) a nevie aké má číslo, tak otázka či boli dieťaťu vysvetlené veci ohľadom cestovania MHD a či to aj pochopilo je legitímna. A to bez ohľadu na to, že vodič túto situáciu nezvládol, za čo sa Vám ospravedlňujeme. Vodič musí podľa Zákona o cestnej doprave podať informácie o preprave cestujúcim v tom máte úplnú pravdu.

Michal - 01.10.2020 11:45
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Pre istotu Vám posielam údaje z cestovného lístka, aby ste mohli identifikovať vodiča a upozorniť na nevhodné správanie. 25.9.2020 čas: 16:18:06 linka:41/67 ČL:244641/1267730 z MHD ul. Alexandrova smer Stráne. 27301. Toto všetky údaje z cestovného lístka. Prajem pekný deň

T. - 22.09.2020 13:34
Dobrý deň.
Nedá mi nenapísať. Každý deň cestujem roky ráno zo Záturčia a poobede do Záturčia autobusmi MHD. Na autobus nedobieham, používam mestskú kartu, nemám žiadne problémy s vodičmi. Meškania sú ojedinelé, vodič sa mi ráno odzdraví, autobusy chodia dosť často. Ešte keby v zime vodiči ráno trošku prikúrili /česť výnimkám/...

Matej V. - 18.09.2020 22:13
Snažím sa zracionalizovať dnešné využitie našej exkluzívnej MHD. Uvedomujem si že, šofér MHD nebude mať doktorát z jadrovej fyziky, avšak nechcem každého jedného hádzať do jedného vreca, nemôžem si pomôcť ale túto funkciu by mohla vykonávať jena lepšie cvičená opica, plyn, brzda, otvoriť a zatvoriť dvere. Nevyužívam MHD ale dnes som musel siahnuť na dno svojich možností a rozhodol sa využiť poslednú možnosť dopravenia sa do cieľovej destinácie formou MHD a veru splnila moje očakávania. Primitívny šofér ktorý celou cestou horekoval že som mu dal 5E a nie presne a že sme si tu v MT na to zvykli, aby som bo teda konkrétny linka č..50, dňa 18.9.2020 o 17.16, Prieložtek (mimo 5 minútové meškanie, ale tak za excelentné služby sa platí nie?), nabdúce prinesiem buďm 50 E alebo 100ks 1 centových mincí, môžete si vybrať, asi nedisponujete šoférmi s maturitou ale základy slušného správania by mohli mať a keď nemajú, veľmi rád ich priučím dobrým mravom. Zamyslite sa nad sebou, ak máte bezprostredný pocit nedotknuteľnosti a monopolu a že nemáte čo zlepšovať, verte že aj na Vás raz príde ;) Váš pád budem sledovať z prvej rady a s veľkým nadšením. Nabudúce si radšej nohy zoderem a prídem na stretnutie o polhodinu neskôr ako využiť Vaše stredoveké služby (vzhľadom na 4ks pasažierov to už každý pochopil a budem len držať prsty aby ste si zbalili kufre a ťahali do teplých krajín)

Driver9 - 21.09.2020 16:11
podľa úrovne Vášho príspevku by bolo riziko zveriť Vám náuku dobrých mravov kohokoľvek, vrátane vodičov... Nuž žiadny inteligent (aj s doktorátom z jadrovej fyziky) by sa nevyjadroval s dešpektom na adresu žiadneho povolania. Každú prácu, ktorú krajina, mesto či firma potrebuje urobiť, musí niekto urobiť a pokusom o sarkazmus o cvičenej opici sa sám radíte niekde medzi primátov.

Nikde v tejto diskusii sa neobhajoval neprofesionálny prístup/postup vodiča a prakticky každý podnet či kritika sa preveruje.

Samozrejme vždy je čo zlepšovať, ale Internetových haterov fakty nezaujímajú, tak ťažko o zlepšovaní argumentovať..., ale napr. MHD MT zaviedlo bezkontaktné platby prakticky v IT stredoveku, dokonca  15 rokov pred bankami, MHD MT patrí medzi najlepších v spotrebe nafty spomedzi MHD na Slovensku, zlepšila sa presnosť zo 56% na cca 80%... ignorantom ťažko vysvetlovať, že mesto Martin nedovolilo v busoch WiFi (v prímestskej doprave je to štandard), vnútorné monitory (v prímestskej sa montujú už niekoľko rokov), že od roku 2009 nedovolilo kúpiť ani koleso - nieto ešte autobus, že vtedajší poslanci nepochopiteľne neschválili projekt plynofikácie MHD z 95% hradenom z eurofondov... že mestá nedovolili kúpiť nové palubné počítače do MHD (ako sú na prímestskej), aby sa dalo platiť prostredníctvom aplikácii a bankomatovými kartami... Jednoducho od roku 2009 nebola Mestom Martin schválená žiadna navrhovaná investícia do MHD na jej zatraktívnenie, či zlepšenie – existuje bohatá korešpondencia s mestom Martin napr. ohľadom potreby obnovy/ kúpy autobusov, vrátane niekoľkých urgencií...

Pocit nedotknuteľnosti SADka určite nemá (ani nikdy nemala). Na lístok do prevej rady nebudete musieť dlho čakať. MHD je zazmluvnená len do konca roka 2021. Tak nech pri rozhodovaní miest ako ďalej s MHD dostanú priestor argumenty a odbornosť a nie emócie... - na tom sa zhodneme asi všetci, pravda okrem haterov...

Spokojná cestukuca - 11.09.2020 23:36
Vážení cestujúci , skúste trošku porozmýšľať keď píšete sťažnosť na šoféra či nie ste vinníkom neskorého príchodu na zastávku VY nie šofér !!!! Šofér má určený čas odchodu !!! Poniektorí cestujúci prichádzate na zastávku ,, niečo na pôjde ,, nedrzite sa cestovného poriadku !!! Zamyslite sa nad sebou , nie nad MHD kedy pôjde.

Driver9 - 12.09.2020 12:59
Áno, ale nič by sa nestalo a nikomu by koruna z hlavy nepadla keby vodič počkal dobiehajúceho,  kazdý niekedy dobiehame...

Mária - 08.09.2020 12:22
Dobrý deň
od 1.9. sú znova na prvých sedadlách v autobusoch upozornenia NEOBSADZOVAŤ. V Martine jedinom meste na Slovensku!! nie sme Barcelona ani Manchester, sa nastupuje len prednými dverami čo tu už bolo veľakrát opakované. Preto nechápem keď všetci cestujúci nastupujú a idú všetci okolo vodiča, a vírus može zaúradovať práve vtedy, prečo nemôžu sedieť na predných sedadlách? Sedadlo za vodičom je chránené, sedadlo pri dverách je dalej od vodiča ako človek pri nastupovaní. Tak prečo?

admin - 22.09.2020 15:41
Toto opatrenie je minimálne v polovici Žilinského kraja na prímestskej doprave a ak sa situácia bude zhoršovať, tak to bude čoskoro na celom Slovensku.

Sú to preventívne opatrenia, takto to bolo aj v marci...

Prosíme cestujúcich o pochopenie.

Driver9 - 22.09.2020 19:06
„veľakrát to tu už bolo opakované“ že o nastupovaní prednými dverami rozhodujú objednávatelia – mestá Martin, Vrútky...

BTW nastupovanie prednými dverami má aj výhody. Napr. udržuje akú takú kultúru cestovania. Keď sa otvoria všetky dvere, tak sa začnú voziť zadarmo aj rôzni neprispôsobiví asociáli, od ktorých nikto nevymôže ani cestovné, ani pokutu, nedá si s nimi rady ani mestská polícia (nemôže byť v každom spoji), bude to obťažovať bežných cestujúcich a všetci sa na to budeme skladať...

Lenka - 04.09.2020 07:02
Linka c10. Z LADOVNE Dnes 4.9.2020 rano o 6:55mi zavrel vodic dvere pred nosom aj ked ma videl.. NEVIEM CO TO JE ZA UCHYLKA ALE NESTALO SA TAK PRVY RAZ. DUFAM ZE MAL PEKNY DEN.

admin - 04.09.2020 12:44
Vodič meškal viac ako 3 minúty. Na zastávke stál dostatočne dlho, v pohode nastúpilo 11 cestujúcich. či Vás videl to sa dodatočne nedá zistiť, Ak ste dobiehali a vodič sa už díval do ľavého zrkadla, keď sa pohol, nemusel Vás vidieť... Ak Vás videl mal počkať – tak ich školíme.

Nedorozumeniam sa dá predísť, včasným príchodom na zastávku - v dostatočnom predstihu pred odchodom spoja podľa CP a nie 3 minúty po odchode...

Marko - 03.09.2020 08:08
Vodič číslo :29697 dňa 3.9 na linku 24 na ul. Karvaša a Bláhovca o 7:11 prisiel má druhú zastávku o čas 7:19:50 čo je 8 minútové meškanie páči sa mi že sa autobusy platíme o niekoľko desiatok centov viac ale nechodíme na zastávky tak ako by sme mali, a pritom autobus pri druhej zastávke bol prázdny.

admin - 04.09.2020 06:18
Meškal predchádzajúci spoj, ktorý prichádzal z mesta na pamätník... Na prvú zastávku vodič pristavil s 5:49 min. meškaním nastúpilo 9 ľudí, na druhej meškal 8 min. To čo so dialo ráno v meste čo sa týka dopravnej situácie 2.a 3. 9. videli všetci. Busy trčia v zápchach rovnako ako ostatné vozidlá a nemá na to vplyv ani skutočnosť, že pre pravidelných cestujúcich išlo cestovné zo 0,49 na 0,59€ teda len o 10 centov...  

Nina - 27.08.2020 12:52
Dobrý deň, ešte raz by som chcela poďakovať šoférovi, ktorý nás dnes 27.8.20 viezol v 11 z Vrutok autobusovej stanice smer Záturčie, spoj o 9:25. Mojej dcérke prišlo zle, pozvracala sa (od zastávky Lidl) pán šofér autobusu, bol milý, hneď zareagoval, nezdvihol ani hlas a hneď ako sa mu dalo, zastavil autobus na odpočívadle, aby som dala dieťa dokopy, poupratovala a mohli sme pokračovať v jazde. Krásny, ohľaduplný prístup vodiča k matke s deťmi. Veľmi pekne ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok prečíta aj pán šofér daného autobusu. Toto poďakovanie patrí jemu. Nina

Vodič 452 - 30.08.2020 23:38
Pani Nina, ďakujem veľmi pekne, dufam len, že malá je v poriadku.

Dominik - 22.08.2020 12:08
Vodič 392 sa správal veľmi neprimerane, vypýtal som si študentský lístok a zkričal ma že nestojí 50 ale 70 (čož som nevedel) a nebol schopný normálne komunikovať. Takto neskutočne nepríjemného a bezočivého vodiča som už roky nevidel...

Driver9 - 03.09.2020 19:16
No nemal by tak reagovať. Treba trpezlivo vysvetľovať a tak boli vodiči školení... Dokonca v prvých dňoch prepravili menších žiakov ak nemali peniažky aj tak, aby ich neohrazili,  ale zas keď študent nevie po viac ako troch týždňoch medializácie a diskusií, že mesto zdraželo MHDečku, tak neviem...

Hana - 18.08.2020 11:14
Dobrý deň,
mám len jednu otázku, myslíte si že je správne aby šofér otváral pri nástupe len jednu polovicu dverí? Dosť na tom že vo všetkých mestach sa nastupuje všetkými dverami, a tu v Martine len prednými, ešte aj pri nastupovaní je človek obmedzený malým priestorom. Stačí ked ide starší človek, s paličkou, ludia s nákupmi, alebo mamičky s deťmi, a súkajú sa do autobusu ako hady po jednom cez úzke dvere.
Toto sa stáva väčšinou ked vonku prší alebo v zime vo veľmi zlom počasí, mám niekedy pocit akoby niektorí vodiči mali radosť z toho že ludia moknú. Netýka sa to všetkych vodičov, ale je to zase vec ktorú som nevidela nikde inde na Slovensku.

admin - 03.09.2020 15:20
Celá prímestská doprava a aj iné MHDečky na Slovensku majú systém nastupovania prednými dverami. Prednými dverami sa nastupuje aj v Manchestri či Barcelóne... a všetci sú stým v pohode a akceptujú to. Keby sa na nástup otvorili všetky dvere ubudlo by platiacich...

Čo sa týka otvárania dverí súhlasíme, že by niektorí vodiči (škoda, že ste nenapísali konkrétne) mali prejaviť viac empatie. Školíme ich aby otvárali celé dvere...

Erika - 12.08.2020 13:56
Dobrý deň,
nakoľko môj predchádzajúci email ste zrejme vymazali, dúfam, že zodpoviete aspoň na moju otázku.
Prečo cestujúci ( držiteľ dopravnej karty SAD) musí pátrať po zastávke MHD, ktorú ste pri Hoteli Turiec zrušili a nedali ste si ani tú námahu , aby ste na danom mieste nechali odkaz - informáciu o najbližšej zastávke, vysvetlíte mi prosím dôvod Vášho konania?

SAD - 12.08.2020 14:37
Od štvrtku bol oznam na zastávke vyvesený. Bol aj na  Facebooku, kde ho zverejnili nejakí cestujúci...

admin - 19.08.2020 11:38
Dobrý deň, príspevky v návštevnej knihe neodstraňujeme, ale prebieha pri nich anti-spam kontrola, ktorá chvíľku trvá, takže príspevok sa nezobrazí ihneď. Ospravedlňujeme sa za oneskorené zobrazenie.

Erika - 12.08.2020 10:23
Dobrý deň, dočasné zrušenie zastávky MHD na ul. Hviezdoslavovej chápem a akceptujem to, že musím ísť o cca 10 min. včaššie z práce, aby som stihla prísť na zastávku Hotel Turiec, ale dňa 11.8.2020 som mala pocit, že žijem v Kocúrkove. Po príchode na miesto kde bola predtým zastávka premiestnená nebolo nič. Ani zastávka ani žiadny odkaz, kde je najbližšia zastávka a nebola som jediná, kto hľadal zastávku. Neviem, či to mal byť výsmech cestujúcim , alebo niekto kompetentný na MHD dostal úpal a nemohol rozmýšľať.

admin - 12.08.2020 14:11
ospravedlňujeme sa, žiaľ, aj my si často pripadáme, že žijeme v kocúrkove... viď. komentár nižšie

Samotná realizácia uzavierok/ obchádzok je s nami slabo (niekedy vôbec nie) koordinovaná. Dohodnuté termíny sa nedodržujú a často sa ocitneme v situácii ako ostatní účastníci premávky a cestujúci. Improvizujeme, narýchlo v teréne školíme vodičov...

A tie komentáre o úpale adresujete správnemu orgánu, čo vydáva rozhodnutia/ povolenia o takýchto uzávierkach a následne mu je jedno, ako sa to v skutočnosti zrealizuje... 

Jozef - 12.08.2020 06:17
Linka 11 do ZOS Vrútky, ďakujem za rannú rozcvičku a zdvihnutie adrenalínu... lepšie ráno už nemôže byť....A spokojnosť je....Čo poviete na meškanie daného spoja...? Odpoveď...pri toľkých spojoch je malé percento takto meškajúcich autobusoch... niečo iné napíšte .

Driver9 - 12.08.2020 12:59
Čo napísať ignorantovi, ktorý od ostatných vyžaduje bezchybnosť, bez nároku na poruchu, alebo obyčajnú ľudskú chybu...

Určite sa mu nikdy nič nepokazilo, ani nikdy neurobil chybu, všade prišiel načas a počas celého života podal v škole, v práci 100% výkon.

Keď by sme mu napísali, že sa snažíme, aby takých prípadov bolo čo najmenej a čo všetko pre to robíme, tak ho to asi neuspokojí, tak ho aspoň poľutujme...

Mária - 11.08.2020 18:59
Milé vedenie SAD. Myslím, že ako pravidelní cestujuci si zaslúžime aspoň nejaký oznam o preložení zástavky (na mieste, kde zástavka bola predtým) a danú zástavku viditeĺne oznaciť.

admin - 12.08.2020 14:11
Veľmi sa ospravedlňujeme, ale často sa o termíne (presnom čase - hodine) uzávierok dozvieme na poslednú chvíľu a ani to sa nakoniec nedodrží.

Pôvodne mala byť zmena obchádzky od rána, potom od večera a nakoniec to bolo od obeda...

X krát sa stalo, že sme dopredu oznámili dohodnutý termín cestujúcim a označili zastávku, že  je zrušená/preložená, ale dohodnutá hodina uzávierky nebola dodržaná. Celá doprava chodila normálne a autobusy chodili obchádzkou po preložených zastávkach a všetci nadávali.

Tieto situácie nemajú riešenie – keď realizátor obchádzky si to robí ako sa mú chce, na verejnú dopravu neberie ohľad, a dopravcu podhodí verejnosti na kritiku...

SAD - 12.08.2020 14:11
Od štvrtku bol oznam na zastávke vyvesený. Putovaj aj po Facebooku – ho odfotili nejaký cestujúci...