Návštevná kniha

Návštevná kniha

Príspevky sa zobrazujú po schválení, v prípade nevhodných a nezmyselných si vyhradzujeme právo ich mazať.

V návštevnej knihe je 2647 komentárov

Ch - 11.05.2017 20:52
Dobrý deň,
nechodím autobusom každý deň. Mám však pocit, že intervaly nie sú prispôsobené cestujúcim.Chodím do školy a niektoré dni mám aj krúžky. Po skončení vyučovania (+obed) musím na autobus čakať 45 min. (linka 62). Väčšine deťom končí vyučovanie 13:30 a autobus 62 ide z Ambráku 13:28. Uvítal by som spoj 62 s odchodom zo zastávky Ul. Ambra Pietra okolo 14:00. Tiež keď som sa raz snažil dostať autobusom do ZUŠ, tak 15 min. som čakal na ďalší autobus, pritom na tej zastávke boli cestovné poriadky na viac ako 10 liniek. Chcel som tým naznačiť, že v špičke sú veľmi veľké intervaly medzi dvoma spojmi.

cestujuci - 10.05.2017 07:51
Dobry den,mozte prosim upozornit Vasich vodicov ze rano nemame zaujem o vyhliadkovu cestu s max.rychlostou 30km/h ale nacas sa dostat na stanicu? konkretne spoj 11/21.dakujem

Marcela Stanková - 12.04.2017 15:45
Dobrý deň,
chcem podať sťažnosť na šoféra, ktorý išiel dnes t.j. 12.4.2017 linkou 23 z Ľadovne na Kolónku s odchodom 14.43 Chcela som vystúpiť s dcérou pri Mestskom úrade vo Vrútkach, zazvonila som, boli sme úplne vzadu a mala som 3 tašky a išla vystupovať najprv dcéra /5 rokov/ a ako išla vystupovať, tak začal zatvárať hneď dvere, skoro mi ju tam zacvikol. Našťastie sa stihla vrátiť a nič vážne sa nestalo. Aj napriek tomu, že som na neho zakričala, že čo vystrája a nech nám otvorí, neurobil tak - ako naschvál a ani na hlavnej, keď dával prednosť autám, sa tak nestalo - stláčali sme stop a kričala som cez celý autobus doslova - môžete nám otvoriť. Skoro som dostala infarkt, sekunda a je mi dieťa zakliesnené vo dverách, alebo keby stihla vystúpiť, tak by ma akože nepustil ku nej???? Kde to žijeme, v akej dobe, keď sa takto správajú Vaši šoféri. Stále myslím na to, aké nešťastie sa mohlo stať a preto píšem túto sťažnosť. Mohli by ste prijímať zodpovedných šoférov, ktorí neohrozujú cestujúcich svojim arogantným a neľudským prístupom.
Ďakujem! Česť výnimkám.
S pozdravom Marcela Stanková

Andrej - 10.04.2017 19:14
Dobrý deň, prosím Vás čo potrebujem ak si chcem vybaviť kartu na overenie veku. A ešte kde sa dá vybaviť a ako dlho trvá výroba karty.
Taktiež by som sa chcel poďakovať vodičovi č.35065 za jeho priateľský prístup a taktiež to, že mi predal zľavnený lístok aj keď som mu nedal kartu na overenie veku.
Ďakujem

Beáta - 30.03.2017 08:04
Chcem sa spýtať z akého dôvodu zo zastávky SEVER II smer na SAD ide autobus PRIAMO na Prieložtek o 6:37 a potom až 7:02. Je to 25 min. pauza..neskutočné. Každé ráno sa ľudia na zastávke rozčuľujú...hlavne zdravotne postihnutí..ktorí potrebujú vystúpiť čím bližšie k lekárovi. Kto a podľa akých kritérií robí cestovné poriadky? Ráno idú ľudia do práce, ale asi nikoho nenapadlo že sa pracuje aj inde ako na Ľadovni alebo v meste. Mesto Martin má najhorší systém dopravy na Slovensku, nástup len prednými dverami neexistuje nikde len tu. Aj v Banskej Bystrici je systém kupovania lístkov taký ako v MT, ale nastupuje sa všetkými dverami a prístroje sú pri každých dverách. Nech sa kompetentní zamyslia nad tým, či doprava slúži ľuďom, lebo cena lístka je naozaj vysoká a služby biedne. Mimochodom...nechápem prečo ide aj 5 autobusov za sebou v jednom čase...a potom dlho nič.
Dúfam že dostanem odpoveď. Ďakujem

Dida - 27.03.2017 14:17
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci sa neplanuju zastavky autobusov v Novom Martine. Myslim, ze tam byva dost ludi, ktori by to ocenili. Napriklad linky, ktore chodia na Strane by mohli tadial prejst a vratit sa spat na Holleho. Dakujem

admin - 28.03.2017 17:19
Dobrý deň,

zmeny v trasovaní liniek a obslužnosti mestskej časti Nový Martin zatiaľ neplánujeme a nemáme takéto zadanie ani od objednávateľa dopravy (MHD), ktorým je mesto Martin. Realizujeme iba bežné zmeny cestovného poriadku podľa požiadaviek, ktoré nemajú dopad na zvýšenie km, resp. nákladov.

Martin - 27.03.2017 13:21
Dobrý deň . Chem pochvaliť nové autobusy mhd ale trsku este dajte ako ma bratislava lebo tie televizory su dobre a kto je hluchy tak bude aspon vidiet kde je . Ďakujem za pochopenie . S pozdravom Martinko

Matúš - 17.03.2017 11:16
Dobrý deň
Chcel by som podať sťažnosť na šoféra autobusu ktorý dnes 17.03.2017 č.autobusu 30 o 9:52 išiel cez podhaj. Po nastúpený do autobusu som podal vodičovi 5€ bankovku stym že si prosím cely lístok a prepáčte nemám drobne p.vodic mi povedal že buď drobne alebo si mám vystúpiť tak som mu povedal prepáčte ale idem do roboty a nevystúpim že ja peniaze mám v tom má začal verbálne urážať i to že má na ďalšej zastávke ak si nevystupim prerazí čo už som nechápal keď zistil že fakt nemám v pláne vystúpiť začal mi vydávať v 20 a 10 centovkach čo som si povedal Okej trapne ale z 5€ mi vydal iba 2,3€ co som sa ho spýtal že prečo mi nevydá toľko koľko má v tom má opakovane zas začal urážať a pri semaforoch pri zimnom štadióne zastal a boli tam policajti tak otvoril dvere a začal kričať na nich že nech mu idu pomôcť vyhodiť parchanta a že nevie či je nafetovany alebo čo to má už dosť urazalo policajt prišiel ku dverám ja som mu vysvetlíl čo sa deje a povedal mi že mám byt pohode a sadnúť si poslúchol som ho lebo fakt som nemal chuť sa hádať s niekym hneď od rana. Po ceste ďalej som stále počúval verbálne urážky od pána vodiča bohužiaľ lístok som si niekde stratil tak Vám nemôžem napísať číslo šoféra. Dúfam že si šofér za peniaze ktoré mi mal vydať a nevydal kúpi niečo na nervy a ukľudnenie. Ďakujem

Lenka - 08.03.2017 21:47
Dobrý večer prajem, prosím Vás ako je možné že pán šofér má ísť linkou č. 7 ráno 6:27 a 6:24 doslova preletí okolo linky č.12, ktorá išla načas o 6:24? Chcela som ísť na tento autobus č.7, chýbalo mi prejsť cez cestu, aby som sa dostala na zastávku, myslím že som mala dostatočný časový náskok. Pán šofér môže pretekať, keď sa mu žiada, ale nie s busom. Ide mi o to aby išiel na čas, nech sa aj ostatní môžu odviezť a nemusia ísť na zastávku na ul. Nábrežná.
Ďakujem veľmi pekne.

peter - 17.02.2017 14:36
kde najdem cestovny poriadok zo zastavky od kina moskva?

admin - 17.02.2017 19:38
Dobrý deň,

cestovné poriadky podľa zastávok si viete zobraziť priamo na našej úvodnej stránke - http://www.mhdmartin.sk/ -> Cestovné poriadky podľa zastávok. Zadajte si zastávku MHD Ul. Hviezdoslavova. Odporúčame taktiež využiť možnosť vyhľadania spojenie priamo do vášho cieľa (taktiež na úvodnej stránke).

Janka Nespokojná - 24.01.2017 22:47
Celý váš systém stojí na preukazoch. Požadujete, aby ich mali všetci, čo žiadajú o zľavu. Konkrétne ten môj mi zo dňa na deň prestal fungovať, ale to v tomto príspevku nie je vlastne až tak podstatné. Smiem sa spýtať, aký je ten pocit satisfackcie keď vám človek musí pred nos vystaviť kartu, že je študentom? Mám 16, nevyzerám na viac ako 13 a pokiaľ viem zľavu majú mať študenti do 26 rokov. Žiadny študent strednej školy sa po škole nevyberie bez nejakého preukazu (vzhľadom na zavedené elektronické systémy či bezplatnú prepavu vo vlakoch a pod.). Ja osobne som dnes mala týchto preukazov 5 (plus ten Váš, nefunkčný) a keďže som nechcela zdržovať radu zamnou jednoducho som si požiadala o študentský lístok a vytiahla z vrecka drobné. Ako som už spomínala môj výjav je dokonca pod môj vek, na chrbte som mala prepchatú školskú tašku, zamnou bol rad ľudí. A tak sa pýtam, aký zmysel má zdržovanie, keď je nad boha jasné, že som študentka? Aký zmysel má tento Váš nefunkčný byrokratický systém? Akoby nestačilo, že si momentálne musím platiť o 20 centov drahšie lístky, ešte máte aj potrebu znepríjemňovať mi deň. S pozdravom, strelu čoraz viac využivajúca, študentka.

Zuzana Trgiňová - 09.12.2016 20:03
Dúfam,že ak v blízkej dobe,budete prijímať šoférov,prosím nech ten dotycný má aj niečo v hlave,cestujem roky mhd-čkou,no čo ste v poslednej dobe prijali do zamestnanie,je niečo neskutočné.Nestalo sa mi to raz,ale opakovane,arogancia zo strany šofera,nadávky pri ktorych som vazne onemela,aká sme mi háveď,alebo banda skurvená????? Prepaaaacte,ale to ako vazne??? Stazujete sa,ze vam strela berie ludiiii,ani sa nedivim.casovy harmonogram,štylom: teraz vsetko a potom 25 minut nic,ma vazne logiku.cestujeme v preplnenych spojoch,ako dobytok,jeden vedla na druhom. Na zaver,len dodatok,zistim si meno toho pána šofera,co nas tak krasne oslovuje,a zastavim sa. A srdecne pozdravujem pana co pise cestovny poriadok,sa mu to jazdi,ked si chodi vlastnym autom a nemusi cakat pol hodinu na spoj.

Michaela - 28.11.2016 13:33
Dobrý deň,chcem sa sťažovať na šoféra,ktorý dnes ráno O 6:30 S 27 ušiel môjmu synovi,zatvoril mu za nosom dvere A šiel preč.už veľakrát S tým istým šoférom sú problémy.pred 2 týždňami má.Z autobusu vyhodil,vraj tam nesmú byť 3 kočíky,prečo potom ostatní šoféri S tým problémy nemajú.keby to aspoň slušne povedal,A nie vulgárne.A to sa takto aj K starším tetam správa,bola som toho svedkom.ďakujem

Iveta - 31.07.2016 07:42
Dobry den,patrim k vacsine ludi ktori niesu telesne postihnuty a nepotrebujem vozicek.Vsak pracujem ako osobny asistent vozickara.Dost casto sa stretavam zo sofermi ktori nam pri nastupe a vystupe z autobusu nepomozu plosinou urcenov k tomuto ucelu,zastavia autobusom od obrubnika tak ze z invalidnym vozickom nemame sancu nastupit alebo pristavia tak ze mame nastupit ako s kocikom.Vsak invalidny vozik nie je kocik a ma omnoho vacsiu vahu a nastup ako s kocikom je neskutocne tazke a vzhladom k bezpecnosti nemozne.Autobusom sa presuvame k lekarom a ked nam nie je mozne nastupit meskame alebo ziadame o novy termin.Dakujem vsak vodicom ktori si to uvedomuju a podotykam ze stretla som sa s tromi ktori su ochotni.Co mame robit ked zvysok je neochotnych,zuria,nepomozu,kricia?My len chceme pomoc pri nastupe a vystupe bezpecne bez toho ze k tomu mam niekto povie to musite zvladnut ako z kocikom,teraz musite ist ! , ste dve zvladate(klient na voziku a asistent).Zdravotne tazko postihnuty chcu zit ako my " zdravy " prosim umoznime im to ved nikto z nas nevie ci raz nebude potrebovat on sam,nas pribuzny,znamy pomoc.

Michal Kaukič - 29.07.2016 13:18
Dobrý deň,
v novom dizajne webstránky sú zle prekonvertované názvy zástavok pri vyhľadávaní podľa liniek (skúsil som linky 10,11). Bolo by dobre, keby ste to opravili.

admin - 02.08.2016 20:50
Ďakujeme za upozornenie, chyba bola odstránená.

marek - 27.07.2016 21:51
Pozdravujem,
pri CP ktorejkoľvek linky mi po kliknutí na vysvetlivky zobrazuje chybovú hlášku o neexistujúcej stránke. Opravte si to.

admin - 02.08.2016 20:50
Ďakujeme za upozornenie, chyba bola odstránená.

Iva kupce - 27.07.2016 18:17
Dna27.07.2016sme sa nedockali spoja c 20 s odchodom 12:17zo zastavky ladoven.prosim vysvetlit

Dáša - 26.07.2016 12:48
Dobrý deň, nerada sa sťažujem ale poslednú dobu mam šťastie na šofľrov ktorí chodia ako z hnojom a nie s ludmi a ešte po tých hrbľoch, vytrubuju za to že sú nervozny, pred nosom zavriedvere človeku ktorý dobehne, áno ma sedieť na zastávke ale ked dobehne a ujde mu pred nosom to je veľa ved ste tu pre nás mi si platíme lístky tie dve sekundy by ho nezabili no ked odíde skôr to je už vpôriadku.

Alej - 23.07.2016 11:17
Alej
chcem sa spýtať, ako cestovať s platným mesačníkom, keďže systém nefunguje ako má, mám nabitú aj peňažku a automaticky mi stiahne cestovné. Bola som s tým aj v klientskom centre na MsÚ v MT, pani mi prebila síce platnosť mesačníka, ale teraz vlastne cestujem bez cestovného lístka, lebo už kartu ani k strojčeku neprikladám, len sa pýtam vodiča či už systém funguje. Myslím si, že ak tento problém pretrváva, mohol by byť v BUS-och oznam o tomto stave, aby zbytočne nevznikali konflikty medzi vodičom a cestujúcimi, keďže v prvý deň mi vodič povedal, že to nie je jeho problém, keď som zistila, že mi stiahlo cestovné aj keď som mala zaplatený mesačník.

Ďakujem za odpoveď

Renáta - 22.07.2016 21:12
Dobrý deň, odkaz na "vysvetlivky" je nefunkčný. Mohli by ste to skontrolovať? Problém som mala aj so zisťovaním odchodu autobusov z Ul. A. Pietra na Bystričku - písalo mi že spoj sa nenašiel.

František - 18.07.2016 23:17
Chcem hlavne poďakovať dispečérom,ktorí mali službu dňa 17.7.2016,za ochotu

ktorú prejavili pri nájdení mojich kľúčov,pretože bez nich by som mal

velké problémy.Ďakujem tiež vodičovi linky č.27,ktorá odchádzala zo zástavky ČS brigády v Priekope o 8hod.12min do Martina ,ktorý tieto kľúče

našiel a odovzdal dispečérom. Za ochotu a snahu pomôcť ,čo je nie bežné

v dnešnej dobe ešte raz všetkým ďakujem

Milan - 12.07.2016 07:54
Dobrý deň nikdy som sa nesťažoval. Občas chodievam s MHD do práce vždy som bol spokojný, až na dnes ráno 12.7.2016 o 8:31 nemal som drobné iba 5€ bankovku, nikdy nebol problém,dnes mi vodič :26998 nechcel vydať s vysvetlením že nemá a mám si rozdeliť u cestujúcich alebo si mám vystúpiť. Cítil som sa ako somrak, to mám nosiť do autobusu za hrsť medenacov a vopred viem že by mi nadal.

Ivan - 17.07.2016 11:35
Možno traja pred vami tiež nemali problém... Ešte že lístok nestojí 67 centov, to by bola estráda s platením v hotovosti a meškaniami. Prečo do strely každý nastupuje s päťdesiatnikom pripraveným v hrsti a v autobuse každý len z vrecka vyťauje peňaženku aby zistil, že nemá drobné, to nechápem...

KDC - 06.07.2016 12:10
Dobrý deň, chcela by som Vás požiadať, či by bolo možné zaradiť nový autobus linky č. 24 alebo 27 na zástavke Rázcestie Karvaša a Bláhovca v smere do Martina (poprípade presunúť linku č. 27 s odchodom 14:23 z tejto zástavky) a to v čase 14:38, nakoľko sa v blízkosti nachádza nedávno vzniknuté pracovisko s vyše 70 zamestnancami, ktorý po skončený pracovného času (14:30) musia čakať skoro pol hodinu na spoj smerom do Martina.
Za odpoveď vopred ďakujem.

Jozef - 03.07.2016 14:59
P.S.: Keďže druhý deň pršalo, chcel som využiť na cestu do nemocnice autobus. To som však nevedel, že u autobusára sa nedá kúpiť lístok a vyvalil som naňho dokonca stoeurovku. On sa mi namiesto vedra nadávok ospravedlnil(samozrejme v angličtine) a zviezol ma zadarmo. Keďže počas jazdy som si všimol ako sa vystupujúci vždy šoférovi zdravia s poďakovaním, urobil som to isté aj ja.

https://dennikn.sk/blog/co-sa-buduci-lekar-naucil-za-prvy-tyzden-holandskej-nemocnici/?ref=box

Jozef - 01.07.2016 20:14
Dobrý deň chcel by som len takú mnešiu sťažnosť na šoféra ktorý 27.6. šiel na linke č.7 o 14:05 z Nákladného nadražia že by sa mal uvedomiť s kým jazdí že nemá na sedačkách zvieratá ale ľudi . Išiel s nami ako s dobytkom a keď sa pán na neho ozval že kdo mu dal vodičák tak zazeral do spetného zrkadla a pokračoval v zbesilej jazde.

Ivan - 17.07.2016 11:12
Áno, odtiaľ prinajmenšom až po kino je zbesilá aj dvadsiatka

Jana - 19.06.2016 07:24
Dobrý deň,chcela by som poprosiť upozorniť vodiča prímestskej dopravy, ktorý v sobotu 18.6.2016 išiel z Necpál smerom do Žabokriek - o 13.05 hod. obiehal neprimerane matku s dieťaťom, delili nás centimetre od pádu, a to chodíme stále zodpovedne, takže veľmi zlá skúsenosť, dúfam, že nás takéto niečo už nepostihne a synátor na bicykel ešte nasadne. Ďakujem.

Pavol - 11.06.2016 17:58
Dobry den,
chcel by som sa informovat kedy zavediete na web stranke http://www.mhdmartin.sk/ moznost vytlacit cestovne poriadky cez format pdf alebo bez okrajov a reklam v ciernobielom formate?
Na inych webstrankach ktora poskytuje taketo informacie to je najpouzivanejsia funkcia.

Dakujem za ulahcenie prace s tlacenim cestovneho poriadku MHD

mhdmartin.sk - 13.06.2016 16:23
Dobrý deň,

ďakujeme za vašu pripomienku. Aktuálne dokončujeme redesign tejto stránky. Následne plánujeme pridať aj cestovné poriadky v PDF priamo upravené na tlač.

Helena - 08.06.2016 11:14
Dobrý deň. Po zmene cestovného poriadku nemôžem nájsť odchody autobusov MHD tak, ako to bolo predtým. Teraz mi stále píše, že zadaná zastávka neexistuje. Ako sa dopracujem k tomu, aby som si zo zastávky Ul. Jesenského našla všetky odchody autobusu MHD č. 24 - smer Pamätník K. a B vo Vrútkach? Ďakujem za odpoveď

mhdmartin.sk - 09.06.2016 08:36
Dobrý deň,

po aktualizácii CP sme riešili menší technický problém so zobrazovaním. Avšak už niekoľko dní je odstránený a k CP sa viete bez problémov dostať. Posielam aj priamy odkaz na vašu požiadavku:

http://www.mhdmartin.sk/?lcp-linka=24-t&lcp-zastavka=MHD%20Ul.Jesensk%C3%A9ho&zobraz=linkovy

Tomas - 06.06.2016 09:45
Dobrý deň systémový "aktuálny" čas mešká 2 hodiny neviem či to robí iba mne na mobilnej verzii, ak nie tak poprosím zmeniť o +2 hodiny diky.

mhdmartin.sk - 06.06.2016 16:22
Dobrý deň,

ďakujeme za upozornenie, problém odstránime.

Ľuba - 01.06.2016 15:19
Prajem dobrý deň.
Ďakujem šoférom č.21800 a č.2997 za ich trpezlivosť, radu a ochotu pri cestovaní naších deti do ,,Detského sna" - Martin. V deň ich sviatku sa im ich sen vďaka týmto šoférom splnil.
Veľká vďaka!

Anon - 01.06.2016 06:57
Cestovné poriadky podla zastávok vyhadzujú chybu:

Warning: include(./zcp/57.html): failed to open stream: No such file or directory in /nfsmnt/hosting2_1/8/9/899099ff-c658-458e-9864-52af51daea87/mhdmartin.sk/web/wp-content/themes/mhdmartin/cp_zastavkovy_func.php on line 24

Warning: include(): Failed opening './zcp/57.html' for inclusion (include_path='.:/usr/php56/lib/php') in /nfsmnt/hosting2_1/8/9/899099ff-c658-458e-9864-52af51daea87/mhdmartin.sk/web/wp-content/themes/mhdmartin/cp_zastavkovy_func.php on line 24

mhdmartin.sk - 06.06.2016 16:23
Dobrý deň,

daný problém sme už odstránili.

Zlatica Purdová - 25.05.2016 09:14
Dobrý deň. Chcela som si vytlačiť cestovný poriadok zo zástavky Kolonia Hviezda ATC a nejde mi to. Naskočia mi tam nejaké riadky v angličtine a to je všetko. Predtým to išlo. V čom je problém.


Ďakujem Purdová

Katarína - 17.05.2016 11:42
A ešte by som poprosila vodičov autobusu že ako cestujúca si zaplatím za lístok na prepravu a nie za to aby ma počas cesty niekde stratili ja viem že vodič sa drží volantu ale cestujúci a to už ani nehovorím o detoch sa nemá čoho držať o bezpečnosti tu vôbec nehovorím pretože pásy tu nie sú a vodiči často dupnú na plyn .Prosím sme ludia a tak chceme aj cestovať .

Hučková - 09.05.2016 19:27
Dobrý deň.

Spoj č. 27 Turčianske Kľačany - Martin: chýba ranná školská linka 7.20 h, ktorá chodievala zhruba pred dvoma rokmi. Je tam len jeden spoj 7.15 h a to nie je postačujúce. Autobus je zaplnemý už na druhej zastávke na Lipovci a cesta je v plnom buse nepríjemná. Školáci s aktovkami, dospelí pracujúci a v tejto linke už aj seniori k lekárom ... to nie je čisto školský autobus a preto nevyhovuje v tejto dobe len jeden spoj.

SAD - 06.06.2016 10:12
Od 12.6.2016 bude zavedená posila na linke č. 27 s odchodom 7:05 z T.Kľačian (bude chodiť v dňoch šk. vyočovania)
Tento spoj bude vedený pred spojmi liniek č. 23 a 24. Mal by teda pomôcť zobrať cestujúcich z rázcestia KaB a umožniť prestup detí, čo idú do školy na Ľadoveň, na linku č.23 aj meškanie (vznikajúce po trase) spoja linky č.27 s odchodom o 7:10 z T.Kľačian by sa tak mohlo upraviť...

Nie je to ideálne riešenie. Radšej by sme boli, keby išli oba spoje linky č.27 naraz o 7:05, ale to sme nedokázali.

Toto riešenie si vyžadovalo zrušenie 2 párov spojov liniek do Košút, kde sa zníži komfort, ale tam na rozdiel od Kľačian a Lipovca majú ešte aj iné možnosti spojov...

Laco - 06.05.2016 07:49
Dobrý deň chcel by som oznámiť nevhodne správanie vodiča č. 317 ČL. 539902/3164626. Dňa 6.5.2016 o 7:46 pri zakupovani lístku som dostal vynadané za priloženie karty ešte pred dobitím. Nevhodný slovník s vulgarizmami podľa môjho názoru by sa nemal vyskytovať v komunikácii s cestujúcim. Citujem časť bez vulgarizmov ,,keď to nevieš tak to nerob''.

Martin Slávik - 25.04.2016 07:57
Dobrý deň,
chcem sa opýtať, kedy a či vôbec išiel spoj 10/14 dnes dňa 25.4.2016.
Podľa mojich hodiniek som prišiel 6:45 a najbližší spoj išiel až 27/24 (medzitým mala ísť ešte 15ka).
Ďakujem.

Martin Slávik - 25.04.2016 09:21
pardon, 15ka ide z opačnej strany, ospravedlňujem sa za omyl.

Iza - 24.04.2016 08:40
Dobrý deň,

poprosila by som vodiča č. 26998 linky č. 11, aby si uvedomil, že je v práci!!
Myslím, že ani pani predavačka si neodbehne z obchodu, keď čakajú ľudia v rade.
Cigaretku a telefonáty si môže vodič vybaviť vo voľnom čase a nie keď na zastávke
čakajú v chladnom, upršanom počasí ľudia, privítala by som trocha empatie.
Jeho " prestávka" stála zbytočných 10 minút meškania autobusu.

Jozef - 22.04.2016 18:57
Dobrý deň ako čítam každý si tu otvára ústa na vodičov na ich chovanie ale už ste sa zamysleli nad sebou ako sa vy chováte k vodičom MHD ??? Zamyslite sa nad sebou. Pekný deň

Martin Slávik - 26.04.2016 10:52
Dobrý deň.
Áno. Každé ráno, ak si kupujem lístok za hotové alebo dobíjam kartu, pozdravím dobré ráno, prosím si... ďakujem. Ak beriem lístok z karty, aspoň pokývem hlavou na pozdrav.
Niekedy padne na úrodnú pôdu, niekedy nie....
Pekný deň aj vám

Kika - 11.04.2016 14:02
Dobrý deň,už dlhšie chcem napísať takú malú úvahu o vodičoch. Patrí všetkým môj obdiv, ako zvládajú rôzne stresové situácie na cestách, ďalšie pri kontakte s niektorými ľuďmi, ktorí nakričia na šoféra, že napr. mešká...Neviem, veru, ako by som to sama zvládala. Obzvlášť chcem poďakovať a ďakujem vodičovi 21800 za jedinečný ľudský prístup s prímesou humoru, za bezpečnú jazdu, za čistý autobus. Srdečná vďaka, Kika Nagyová

Eva - 08.04.2016 14:52
Dobrý deň ,
Prosím o posunutie spoju č.7 , ktorý chodí 6:29 , na 6:35 na ul. Medňanskeho , nakoľko od 6:20-6:25 idú 4 autobusy, a ten ktorý má chodiť 6:29 chodí už 6:26 lebo nemá koho brať na predošlých zastávkach, túto zmenu by uvítalo veľa ľudí ktorý vyžívajú tento spoj.
Za porozumenie ďakujem

Ján - 29.03.2016 20:45
Dobrý večer,
na začiatok chcem povedať, že som na tejto stránke prvý krát a tak som si najprv prečítal niekoľko príspevkov. Z nich je úplne jasné, že najväčšie problémy sú tu popísané s vodičmi linky č. 11!
Ja síce autobusmi nechodím, ale svoje skúsenosti s nimi mám tiež. Tak na jednú stranu sa tu väčšina cestujúcich sťažuje, že na nich vodič nepočká- lebo má naponáhlo! Ale pre nás vodičov je zase nepochopiteľné, že keď už vyrazí zo zástavky, tak už má času dosť- znepríjemňuje v maximálne možnej miere cestu ostatným vodičom pomalou jazdou, aj keď za sebou vidí kolónu aut, ktorí by sa aj pokúsili ho predbehnúť, ale je buď zákaz predbiehania, alebo hustá premávka oproti... A týmto spôsobom pokračuje vodič autobusu i cez
Podháj...Nechápem, či títo vodiči sú naozaj "vodiči" alebo len nejakí nechápaví, arogantní a bezohľadní indivíduá, nerozmýšľajúci...Škoda reči.
Ale chcem vlastne povedať niečo iné- tiež to svedčí o prístupe.
Moja dcéra, ktorá nemá 15 rokov má veľmi často problém so zľavneným lístkom, i keď vodičovi ukáže "Preukaz pre dieťa do 15 rokov" na bezplatné cestovné pre ŽSR, kde je aj jej aktuálna fotka. Je zjavné teda, že nemá 15 rokov, ale vodič jej to neuzná a musí zaplatiť plné jazdné , navyše s arogantným preslovom vodiča: "a čo je to železnica????"... Koná, koná vodič správne??? Posledný prípad, dnes 29.3.2016, linka č. 11 z Vrútok cez Záturčie ; odchod z Vrútok o 16,27. Bol by som rád keby mi niekto odpovedal, či si môže žiačka do 15 rokov uplatniť zľavu na základe takejto preukážka na bezplatné jazdné na železnicu, kde má aj predsa fotku. Ďakujem za odpoveď..

Ivan - 12.05.2016 12:00
V prepravnom poriadku mhd Martin na stránke sadza nájdete odpoveď. Dieťa môže preukázť vek aj preukazom žsr. Vodič to zrejme nevedel, asi bol nový. Čo sa týka spôsobu jazdy vodičov mhd, asi ste prehliadli pripomienky cestujúcich typu Fittipaldi, vrecia zemiakov a podobne. Už ste niekedy skúsili rozbehnúť autobus so stojacimi cestujúcimi na 50ku, keď ďalšiu zastávku máte po 300 m? Pri tom okolo autobusu kopu vodičov typu všadeprvý, na ktorých treba dávať pozor čo vyvedú. Nezabúdajte, že vodič má v autobuse aj starých a ŤZP cestujúcich, matky s kočíkmi a nie všetci práve sedia alebo sa držia. V prvom rade mi ako vodičovi ide o bezpečnosť mojich cestujúcich. To, že je hustá premávka viete všetci, tak vstaňte z postelí o desať minút skôr a nemusíte sa nikam ponáhľať. Tak to robí profík. Prajem veľa km bez nehody a nervov.

Michalková - 24.03.2016 11:57
Vedenie a dispečing, ď a k u j e m vodičovi č.382 odch.23.3 o 6,06 linka 21 nákl.nádražie za teplý, čistý autobus, super prístup vodiča k cestujúcim/poobede som znova išla s ním a autobus stáôle čistulinky a dnes
ď a k u j e m vodičovi č.44856 odch6,06 linka 21, to isté čistý, teplúčky autobus.Prajem všetkým super vodičom pekné veľkonočné sviatky.

Margita - 23.03.2016 09:56
Prosím vás cestovala som ráno 8:02 z Košút Billa linkou 27 a nemala som drobné na lístok len 50€, vodič autobusu na mňa nepríjemne vyletel a musela som si vystúpiť. Je to podľa vás správny postup?
Ďakujem za odpoveď

mato - 10.04.2016 08:00
dobrý deň, prepacte ale platit 50eur v autobuse je dost divne. keby ze poviete 10euro fajn ten pristup vodica by bol zly ale takto. 50 euro ti ani v obchode niekedy maju problem vydat. to ako sa zachoval a ako vam to povedal je uz druha vec.ale platit 50 euro 70 centov je dost na povazenie.

Jozef - 04.05.2016 14:07
Cize podla Vas sa moze vodic spravat ako dlazdic, za to ze pani ma 50€? Ved to sa da aj slusne povedat a nemusi hned vyletiet.

Mia - 21.03.2016 14:11
Zdravim, zda sa Vam v poriadku ako chodia autobusy cez vikend zo smeru priekopa smer Ladoven? 6.24 potom 7.34 nasleduje po dalsej takmer hodine spoj o 8.24 a teraz pre mna nepochopitelne 8.44, 8,59 a 9.09... Od siestej rano ide prvy o pol 7 druhy o pol 8 a potom zrazu o pol 9 jeden, za 20 minut dalsi za 15 minut dalsi a nakoniec este 10 minut pockam a ide dalsi...to je taky problem dat minimalne kazdu pol hodinu napr bus cislo 10? Ved vrutky a priekopa nie je tak daleko...a spojenie horsie ako zo Strani...

Martin Slávik - 26.04.2016 10:55
To nič, manželka máva problém sa dostať z Ľadovne aj poobede v pracovný deň. Nie som fanúšik strely, ale občas to bez nej nejde...

Majo - 19.03.2016 13:33
Prosím vedenie MHD Martin aby niektorých vodičou poslali na školenie o komunikácií,konkretne vodiča autobusu,ktorý pracoval 18.3.2016 na linke 11 s odchodom 16:27 z autobusovej stanice vo Vrútkach,jeho správanie ku mne bolo arogantné,keby som sa ja tak správal v práci tak mám hodinovú výpoveď

Jozef - 04.05.2016 14:16
Bohuzial Majo, to je miestna kultura ze sa niektori vodici MHD k zakaznikom chovaju ako k nejakym sopliakom. Tie hovadka za volantom si nevazia svoju pracu a v SAD Zilina na to z vysoka kaslu. Ked mate pripomienku, tak vacsinou odpisu ako sa co neda, ako vodici makaju v strese a neviem co este. Ja ked idem v tom autobuse, ziadny stres nevidim. Je uplna pohoda. Problem vznika, ked si niekto dovoli na vodica prehovorit a s niecim neobvyklim ho oslovit. Tie unudene xichty maju potrebu sa hned vyvrsovat na slusnom cloveku. Ak sa nejaky cestujuci stazuje na meskanie, tak kazyi slusny zamestnanec slusnej firmy sa ospravedlni a povie dovod meskania. Ale vsetci vieme, ako vychovani su pani vodici. :))
Fascinuje ma ako vedia zavriet dvere pred nosom dobiehajucemu cloveku. A tie keci, ze ich to potom zdrzuje..su len dristy. Nastastie zijem v prahe, kde sa ludia chovaju k sebe ovela slusnejsie a som svedkom, kde uz uz rozbiehajuca tramvaj zastavi dobiehajucemu cloveku...a cuduj sa svete, nema s tym problem. Ale v Martine je s tym bohovsky problem. :))

Diana Figurová - 07.03.2016 07:52
Dobrý deň, chcem podať sťažnosť na nezodpovedneho vodiča vďaka ktorému som nestihla zo synom do školy. Číslo spoja 27, čas 7,42.

Zuzana - 05.03.2016 16:08
Chcem týmto veľmi pekne POĎAKOVAŤ vodičovi autobusu č. 23, ktorý mal 4.3.2016 odchod o 15,30 hod. z MHD Vrútky autobusovej stanice smer do Martina.
V tom čase mal odchod aj autobus č. 11, ktorým pravidelne cestujem do práce. V ten deň, t.j. 4.3.2016 vodič autobusu č. 11 na mňa nepočkal, hoci som už bola pri ňom a jednoznačne ma musel vidieť. Doslova mi pred nosom zatvoril dvere.
Za týmto autobusom č. 11 stál aj práve spomínaný vodič autobusu č. 23, ktorý túto zjavnú ignoráciu svojho kolegu zaregistroval. Neváhal a navrhol mi, že sa ho pokúsi dostihnúť. Podarilo sa to v Priekope (zastávka oproti Fatranke). Po nastúpení do "svojho autobusu č. 11" som vodiča jednou vetou slušne upozornila, čo sa stalo. Namiesto ospravedlnenia sa mi dostalo od neho zopár arogantných, netaktných a nepríjemných slov. Keďže som nekonfliktný typ a snažím sa s ľuďmi jednať vždy slušne, pochopila som, že s týmto pánom vodičom to nemá zmysel.
Čo ma však zarazilo asi najviac bola jeho posledná veta, zrejme ide o motto, ktorým sa pri výkone svojho povolania riadi, a to:
"NA ZASTÁVKE SA ČAKÁ, NA ZASTÁVKU SA NEDOBIEHA"
Jednoznačne si však pozornosť a uznanie zaslúži vodič autobusu č. 23. Vôbec neváhal a snažil sa mi pomôcť, hoci nemusel. Patrí mu obrovská vďaka za ochotu, ľudský prístup, profesionalitu a slušnosť.
Bola by som veľmi rada, aby sa pánovi vodičovi z autobusu č. 23 táto správa dostala, nakoľko si ju zaslúži.
Ešte raz obrovské ĎAKUJEM pre tohto pána vodiča.

Viktória - 24.02.2016 13:18
Chcem sa sťažovať na vodiča MHD dopravy, ktorý v stredu 23.2.2016 šoféroval autobus s číslom 7. Mal odchod zo zastávky Hotel Turiec 13:30. Ja kráčala po prechode pred zastávkou v čase 13:28 keď autobus už vyštartoval na odchod zo zastávky. Prosím aby si vodič tohto spoja prestavil hodinky lebo ja sa týmto časom riadim už dva roky a ja som ešte žiaden autobus nezmeškala.

Veronika - 24.02.2016 09:27
45262, linka 11 24.02.2016

Dobry den, dnes som sa stretla s absolutne neakceptovatelnym pristupom vodica. Nastupovali sme na zastavke dolne zaturcie II.
Autobusy, ktore maju chodit asi v trojminutovych intervaloch chodia takmer naraz, cize ked sme videli z druhej strany cesty ze uz idu a tazko definovat, ktorý je ktorý, utekali sme k autobusu,dvere boli otvorene, akurat ich pan vodic zatvaral. Otvoril nam ale s tým, ze matke dvoch deti, ktorá uteká do skolky skoly a na autobus, si neodpustil poznámku:" Na autobus cakat to nie, dobiehat a robit problemy to ano"
Dobre, povedali sme si pan ma zlý den. Ale ked na zastavke dolne zaturcie I. zatvoril pani utekajucej od skolky, bolo ju vidno uz pri prichode autobusu k zastavke a zatvoril jej dvere pred nosom, tak to uz bolo vela aj na mna. A samozrejme, na prvej zastavke na podhaji sme minutku vetrali a stali, pretoze asi bol pan sofer privelmi rychly.

Peter - 20.03.2016 18:52
Ak by ste stáli pred dverami, vodič nema dôvod ich zatvoriť niekomu pred nosom. Ak ste dobiehali a vodič vychádzal zo zastávky, pozeral do ľavého zrkadla a dobiehajúceho nevidel. Za spomínanou linkou č.11 ide o 2 min. Linka č.31 taktiež na Ľadoveň a o tom vodiči vedia. Ak by aj niekto dobiehal, môže cestovať ňou. Je pravda, že dobiehaním v čase odchodu spoja vznikajú zbytočné problémy či už vodičovi alebo cestujúcemu.

Julia - 24.02.2016 09:17
dobry den, chcela by som podat staznost na PANA vodica 45262, linka 11/10 dna 24.02.2016 cas 07:11:06, neviem ci sa PAN vodic zle vyspal alebo ho praca vodica nebavi, ale chovat by sa mal ako clovek! mal by si odpustit sproste komentare k cestujucim a hlavne, ked clovek ledva dobehne k autobusu, ktory ma este otvorene dvere a PAN vodic si dovoli ich zavriet pred nosom je podla mna a aj ostatnych cestujucich ktori boli v tom autobuse vrchol drzosti!